וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: "אמיר אדרי הגיע אלינו בזמן"

הדס גרינברג

22.9.2011 / 11:31

בקבוצה מרוצים מהשוער שערך את הופעת הבכורה שלו ב-1:1 מול בית"ר. עטר: "מודעים לבעיה שלנו לנצח במשחקי הבית"

אחרי שני הפסדים ביתיים, סיימה אמש (רביעי) מכבי נתניה ב-1:1 עם בית"ר ירושלים, והשיגה את הנקודות הראשונות שלה בקופסא. בקבוצה מודעים לבעייתיות שיש במשחקי הבית והמאמן ראובן עטר התייחס לנושא: "אנחנו מודעים לבעיה שלנו לנצח במשחקי הבית ונעשה הכל על מנת לטפל בה".

אחת הסיבות העיקריות שמציינים במועדון לבעיה, הוא יחסו של הקהל הנתנייתי התובעני, שמפגין מהר מאוד את כעסו על השחקנים, מה שגורם לחלק ניכר מהצעירים להתקשות להתמודד עם הלחץ הביתי.

בצוות המקצועי מרוצים מאוד מהופעת הבכורה של השוער אמיר אדרי שהצטרף למועדון רק לפני יומיים, וכבר אמש פתח בין הקורות במקומו של אלכס מרטינוביץ'. לראובן עטר היה חלק גדול בהגעתו של אדרי לקבוצה, אחרי ששיחה בין השניים גרמה לאדרי ללחוץ על מכבי חיפה לאשר את העברתו.

המהירות בה תפס אדרי את מקומו של מרטינוביץ מוכיחה כי הצוות המקצועי לא מאמין במרטינוביץ, שהציג יכולת חלשה מתחילת העונה. "אמיר הגיע אלינו בזמן" ציינו בקבוצה.
אחמד סבע שחזר אמש להרכב הפותח כבש שוב אחרי הצמד במחזור האחרון מול בני יהודה. בקבוצה מאוד מרוצים מרוח הלחימה של החלוץ ומרוצים שבחרו בו כקפטן לאחר עזיבתו של אוראל דגני למכבי חיפה.

חן עזרא, שאיבד את מקומו בהרכב מתחילת השנה, מראה כי הוא חוזר לכושר הטוב שאפיין אותו בעונה החולפת ולא מן הנמנע שבקרוב הוא ישוב להרכב הפותח. כבר היום תחל הקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול הפועל עכו בשבת.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully