וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת לשחקנים: "מרוצה מהלחימה. גיליתם מחויבות"

22.9.2011 / 11:00

קלינגר דווקא כעס על אחרי ה-2:0 להפועל ת"א: "שחקנים לא הקשיבו להוראות". המאמן נוטה להחתים את גלאבינה

"למרות ההפסד אני מרוצה מהלחימה שלכם. גיליתם מחויבות לקבוצה". כך אמרה אלונה ברקת לשחקני הפועל באר שבע לאחר ההפסד 2:0 להפועל תל אביב. הבעלים התאכזבה מאוד מהשער שספגה הקבוצה שלוש דקות לסיום. במועדון אמרו אתמול: "קלינגר והשחקנים סבלו אתמול מחוסר מזל. גם אלונה יודעת את זה. זה רק עניין של זמן עד שהכל יתחבר".

המאמן כעס מאוד בסיום ואמר לאנשים בתוך המועדון: "כל השבוע אני עובד איתם על איך לעמוד במצבים נייחים. שחקנים לא הקשיבו להוראות". שחקנים בקובצה ביקרו את השוער מרצ'ין צבאי: "הוא מהוסס מאוד ביציאות לכדורי גובה, אין שקט ברחבה". גם החלוץ עידו אקסברד מאכזב וייתכן שדובב גבאי יקבל הזדמנות במשחק הבא מול מכבי תל אביב (ראשון, 20:50, וסרמיל, ערוץ 1).

ובינתיים, הזמן להחתמות שחקנים בישראל הולך ואוזל, לאחר שהערב בחצות אמור להיסגר חלון ההעברות. בקבוצה נבחנים כרגע הקשר הקרואטי דניס גלאבינה והקשר היהודי-הולנדי, בן ואן דה קאסל, אבל במועדון הבהירו שההחלטה לגביהם תתקבל רק בתחילת השבוע. "הם שחקנים חופשיים, נוכל להחתים אותם גם בשבוע הבא". הנטיה של קלינגר כרגע היא להחתים את גלאבינה ולשחרר את ואן דה קאסל, אבל לא מדובר בהחלטה סופית.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully