וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: הולך ומסתבך

22.9.2011 / 10:22

היאנקיז זכו באליפות ה-AL מזרח, אבל תמונת הוויילד קארד מסתבכת בחטיבות: האיינג'לס והקרדינלס נמצאים חזק בתמונה

רובינסון קאנו (במרכז) חוגג את אליפות בית המזרח בבייסבול. Elise Amendola, AP
יאללה, אצלנו כבר אוקטובר. היאנקיז חוגגים/AP, Elise Amendola

ניו יורק יאנקיז זכתה הלילה (בין רביעי לחמישי) באליפות ה-AL מזרח לאחר הפסקה של שנה, לאחר שגברה פעמיים בתוצאה 2:4 על טמפה ביי. לפני שעוברים לשאר תוצאות המשחקים, זה הזמן לעשות סדר קצת.

ב-AL, היאנקיז זכו באליפות המזרח, דטרויט (ניצחה 3:6 את קנזס סיטי) באליפות בית המרכז ושתיהן הבטיחו מקום בפלייאוף, כמובן. טקסס, שניצחה הלילה 2:3 באוקלנד, מובילה בחמישה משחקים על לוס אנג'לס איינג'לס, כשלשתיהן נותרו שבעה משחקים בקופה.

בוויילד קארד המצב מסובך יותר. בוסטון שוב פישלה, כשג'וש בקט איבד יתרון 1:4 בדרך להפסד נוסף לבולטימור, 6:4. באופן אבסורדי, היאנקיז עזרו לרד סוקס להגדיל את היתרון מהרייז ל-2.5 משחקים, אבל לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה בטורונטו 2:7, וכעת יש לה מאזן זהה לזה של הרייז - 70:85.

ב-NL מזרח, פילדלפיה הפסידה לוושינגטון 7:5, אבל כבר הבטיחה את הביתיות לתוך הוורלד סירייס. מילווקי הפסידה 7:1 לשיקגו קאבס, והכתרתה כאלופת בית המרכז ממשיכה להתעכב. היא מובילה ב-4.5 משחקים על סנט לואיס. במערב, אריזונה גברה על פיטסבורג 5:8 וצפויה להבטיח הלילה או לכל המאוחר בסוף השבוע את עלייתה. סן פרנסיסקו, שניצחה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 5:8, לא תהיה בפלייאוף אם תסיים במקום השני.

המאבק על הוויילד קארד מעניין. סנט לואיס הייתה מחוץ לתמונה לפני מספר שבועות, אבל גברה הלילה על ניו יורק מטס 5:6 וניצלה את הפסדה של אטלנטה 4:0 לפלורידה כדי לצמק את הפער מהברייבס למשחק וחצי בלבד.

תוצאות נוספות הלילה:

מינסוטה - סיאטל 5:4
קליבלנד - שיקגו וייט סוקס 8:4
סינסינטי - יוסטון 0:2
קולורדו - סן דייגו 4:0

דייויד אורטיז שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
זה רק הולך ונהיה מייאש יותר. אורטיז/AP, Elise Amendola

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully