וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמר מעוז: "התמיכה למימון הגנת אחי תיפסק במיידי"

22.9.2011 / 9:31

עוזרת המאמנת של רמת השרון, שאחיה דניאל נחשד ברצח הוריהם, הבהירה: "לעולם לא נתמוך במעשה העוולה הזה"

כדורסלנית העבר ועוזרת המאמנת של קבוצת הכדורסל אלקטרה רמת השרון בהווה תמר מעוז, שהוריה נח ודניאל נרצחו בחודש שעבר בשכונת רמות בירושלים, הגיבה הבוקר (חמישי) בפייסבוק לדבריו של אחיה דניאל, החשוד במעשה, שהתראיין שלושה ימים אחרי הרצח לכלי התקשורת, לפני חשיפת הקשר שלו, לכאורה, למעשה.

"אתמול נדהמנו לגלות כי שלושה ימים לפני מעצרו בחר דניאל מעוז להתראיין ולמסור בין היתר דברים בשמנו", מסרה תמר בהודעתה, "וזאת למרות החלטה מפורשת ומשותפת של המשפחה שלא להתראיין. לאורך השבוע האחרון התלבטנו בשאלת התמיכה בדניאל, שהפך באחת מאחינו לחשוד ברצח הורינו.

"לאור התפתחות החקירה ולאור הממצאים שהובאו בפנינו ופסיקת השופט על הארכת המעצר שלו, החלטנו כי התמיכה שניתנה על ידינו למימון עלויות הגנתו תיפסק באופן מיידי, ואף מסרנו על כך הודעה לעורך דינו. חשוב לנו להבהיר כי נוכחותנו באולם הדיונים הייתה על מנת לקבל תמונה מלאה על התקדמות החקירה וההליך המשפטי בטרגדיה הנוראית שהפכה את עולמנו, ולא משום סיבה אחרת.

"אנו רואים בחומרה את דברי הכתב משה נוסבאום, אשר ייחס לנו תמיכה או אהדה לחשוד ברצח הורינו, ללא כל שיחה או בירור העובדות עימנו. אנו מבקשים להביא את הודעתנו בפני הציבור באופן מיידי ולא לגרום למשפחה עוגמת נפש נוספת. המשפחה לא תמכה ולא תתמוך לעולם במי שחשוד במעשה עוולה כגון זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully