וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "תיקו בנתניה זו תוצאה טובה"

21.9.2011 / 22:46

מאמן בית"ר ירושלים הסתפק בנקודה שהשיגו שחקניו בקופסה. ראובן עטר: "מרוצה מהמשמעת, עכשיו יש לנו שני שוערים טובים"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל

מכבי נתניה סיימה הערב (רביעי) משחק בית שלישי ללא ניצחון, כשנפרדה ב-1:1 מבית"ר ירושלים, שמצידה העלתה את מאזנה ל-10 נקודות אך יכולה להיות מאוכזבת מכך שאיבדה יתרון. עמית בן שושן כבש לזכות ביתר בדקה ה-53, אבל אחמד סבע שוב הציל את נתניה וחילץ נקודה עם שוויון בדקה ה-62.

מאמן מכבי נתניה ראובן עטר אמר בסיום התיקו: "אני מרוצה מהעבודה של השחקנים, מהמשמעת שלהם ואנחנו ממשיכים הלאה". לגבי החלוץ אחמד סבע, שכבש שער שלישי בארבעת הימים האחרונים, אמר עטר: "בשנתיים האחרונות הוא המוציא לפועל שלנו בהתקפה, הוא חשוב לנו, הוא חזר לשחק והוא כובש".

עטר אף התייחס לגבי הבאתו של השוער אמיר אדרי ממכבי חיפה, ואמר: "שמעתי שאלכס מרטינוביץ' התעמת עם הקהל וזה לא מקובל עליי. גם בגלל זה הבאנו את אמיר אדרי. יש לנו עכשיו שני שוערים טובים והם יילחמו על מקום בהרכב".

פיראס מוגרבי: "החמצנו הרבה, בית"ר שמו גול מהתקפה אחת. חבל, אבל אני שמח שחזרנו. שלטנו גם אחרי השוויון ואני מאוכזב שלא השגנו את שלוש הנקודות. אנחנו מעודדים כי אנחנו במומנטום טוב".

מאמן בית"ר ירושלים יובל נעים אמר בסיום: "לפני המשחק, אם היו אומרים שיהיה תיקו לא הייתי כועס, אבל היו לנו דקות טובות. במחצית הראשונה היינו הרבה יותר טובים ממכבי נתניה. תוצאת תיקו בנתניה היא טובה עבורנו, עכשיו אנחנו ממשיכים הלאה".

מכבי נתניה ובית"ר ירושלים נפרדו ב-1:1

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully