וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: קריסת מערכות כללית בבוסטון

21.9.2011 / 10:10

הרד סוקס איבדו יתרון מאוחר והפסידו שוב, 7:5 לבולטימור. היאנקיז גברו על טמפה ביי, לוס אנג'לס איינג'לס חזרה לתמונה

ג'ונתן פפלבון שחקן בוסטון רד סוקס. Elise Amendola, AP
הפנים אומרות הכל. ג'ונתן פפלבון לאחר שאיבד את היתרון של בוסטון/AP, Elise Amendola

חודשיים שחורים כל כך לא זוכרים בבוסטון הרבה זמן. קבוצת המיליונים של טרי פרנקונה ממשיכה להתפרק, והלילה (בין שלישי לרביעי) נחלה עוד הפסד - 7:5 לבולטימור, כשהפעם האחראים הם דניאל בארד (כרגיל) וג'ונתן פפלבון, שהחליף אותו והרשה דאבל בן שלוש ריצות לרוברט אנדינו באינינג השמיני.

הרד סוקס בתהום עמוקה, והחמיצו הזדמנות להגדיל את הפער מטמפה ביי, שעדיין צמודה אליהם בפיגור שני משחקים לאחר הפסד 5:0 לאיבן נובה וניו יורק יאנקיז. נובה רשם שבעה אינינגים ושני שליש בניצחון. בינתיים, אחרי ניצחון 6:10 בטורונטו, לוס אנג'לס איינג'לס מנסה להתגנב פנימה כשהיא רחוקה 3.5 משחקים מהרד סוקס.

טקסס גברה על אוקלנד 2:7, ועם חמישה משחקים לפני האיינג'לס היא כבר כמעט רשמית אלופת המערב. במשחקים נוספים ב-AL ניצחה קליבלנד את שיקגו וייט סוקס 3:4, קנזס סיטי הביסה את דטרויט 2:10 וסיאטל ניצחה במינסוטה 2:7.

ב-NL, אטלנטה עברה את פלורידה 0:4 והיא עדיין משקיפה מלמעלה על סנט לואיס, בפער של 2.5 משחקים בקרב הוויילד קארד. הקרדינלס ניצחו את ניו יורק מטס 6:11, ארבע חבטות לאלברט פוחולס שעומד מעל קו ה-30 אחוז - 30.4 ליתר דיוק. וושינגטון עברה בדאבל הדר את פילדלפיה, ששומרת כוחות לפלייאוף - 3:4 במשחק הראשון ו-0:3 בשני.

במערב, החגיגות של אריזונה נדחו עוד קצת לאחר הפסד 5:3 של פיטסבורג, כשסן פרנסיסקו מפסידה 2:1 לקלייטון קרשאו ולוס אנג'לס דודג'רס, ניצחונו ה-20 העונה של האס הצעיר. מילווקי חלפה על פני שיקגו קאבס 1:5, את החגיגות הרשמיות היא תבצע ביום-יומיים הקרובים. סינסינטי ניצחה את יוסטון 4:6.

פרדי פרימן שחקן אטלנטה ברייבס. Lynne Sladky, AP
עוד פוש קטן. פרדי פרימן, אלכס גונזאלס ואטלנטה מתקרבים לפלייאוף/AP, Lynne Sladky

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully