וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: נסגרה השאלתו של יובל אבידור לקבוצה

החלוץ בן ה-25, שלא הצליח להשתלב בעירוני קרית שמונה, יחזור לקבוצת נעוריו, שתוכל גם להחתים אותו בסוף העונה

נראה שהתוצאות הרעות ביצעו זעזוע אמיתי בהפועל חיפה והערב (שלישי) רשמה הקבוצה חיזוק משמעותי מבחינתה. האדומים סגרו את השאלתו של יובל אבידור מעירוני קרית שמונה עד סוף העונה.

חיפה לא תשלם עבור השאלתו של אבידור, אלא רק את משכורתו שכן גם כך בסוף העונה הופך החלוץ לשחקן חופשי ובמידה והאדומים מהכרמל ירצו אותו גם בעונה הבאה, זה יהיה תלוי במו"מ בין הצדדים. בכל אופן, בסביבתו של אבידור מרוצים מהמהלך ומשוכנעים שהוא יתרום לקבוצה לאחר פתיחת העונה הגרועה שלה.

הדברים למעשה החלו להתגלגל כבר אתמול, כאשר חלוץ מכבי חיפה שלומי אזולאי חתם בקבוצה של רן בן שמעון, שמצידה העבירה מסרים לאבידור כי במצב הנוכחי לא יקבל דקות משחק. לאחר הפנייה מהפועל חיפה, החליט החלוץ לחזור לקבוצת נעוריו, שם ידע תקופה מצוינת בין 2004-2007.

אבידור, שיחגוג את יום הולדתו ה-25 בעוד חודש, גדל במחלקת הנוער של הפועל חיפה ועלה לבוגרים ב-2004/5, אז שיחקה בליגה הלאומית. אבידור השתלב לאט לאט ואת עונת 2006/7 סיים כמלך שערי הליגה הלאומית עם 17 כיבושים.

בתום אותה עונה, ובעקבות חוסר ההצלחה לעלות עם הפועל חיפה לליגת העל, עזב אבידור לעירוני קית שמונה וכבר בעונת הבכורה שלו כבש 11 שערים וסיים עם הקבוצה במקום השלישי בליגת העל. עונה לאחר מכן היה שותף לכישלון של הקבוצה וירד איתה ללאומית, אך למרות זאת עבר למכבי תל אביב. אך אבידור לא הצליח במועדון הצהוב הלחוץ ובתחילת העונה הנוכחית חזר לעירוני קרית שמונה, אך לא הצליח למצוא את מקומו בהרכב.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully