וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - בית"ר ירושלים: שמים דגש על הקצב

בבית"ר מתכוננים למשחק השוטף של נתניה (ד', 20:30, ערוץ 1). נעים: "אם לא נחזור לקצב נהיה בבעיה, נקום וניפול על זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בית"ר פתחה את העונה שעברה במשחק נגד מכבי נתניה בקופסא ונוצחה 4:1. עמית בן שושן כבש שער יתרון לבית"ר - אחמד סבע, חן עזרא, מאור עשור ודלה ימפולסקי הפכו זאת לתבוסה.

* גם עונה קודם לכן, בעונת 2009 הובסה בית"ר 3:0 בקופסא לאחר שבשנתיים שקדמו לכך היא ניצחה בשני המפגשים בנתניה 2:1 (בן שושן ויצחקי) ו-0:1 (רומולו).

* באותו משחק בו ניצחה בית"ר בנתניה 1:2 אימן את הקבוצה ראובן עטר. ניר נחום השתייך אז לסגל בית"ר.

מפתחות והכנות

מכבי נתניה:

למרות הרוח הגבית מהניצחון על בני יהודה במחזור האחרון, במכבי נתניה יודעים היטב כי היכולת שהציגו הייתה חלשה ומאכזבת וכבר מחר מצפים בקבוצה לראות שיפור במשחק הביתי מול בית"ר ירושלים. מתן בלסטרה צפוי לאבד את מקומו בהרכב כאשר אחמד סבע שהחלים מפציעה ואף הביא את הניצחון לקבוצתו מול בני יהודה עם צמד ישוב להרכב. ראובן עטר הזהיר את שחקניו מההתקפות המתפרצות של בית"ר ירושלים.

בית"ר ירושלים:

בית"ר ירושלים ערכה היום אימון מסכם לקראת המשחק מחר כאשר המאמן יובל נעים חזר ושם דגשים בפני השחקנים על קצב המשחק אותו הוא מצפה לראות מהם. נעים אמר לשחקנים: "כבר אמרתי שנקום או ניפול על הקצב שלנו והמשחק נגד הפועל חיפה לא היה בקצב שהתרגלנו אליו בשלושת המשחקים הראשונים. נתניה קבוצה נחושה שמנצלת קבוצות שלא מפוקסות ולא רצות על המגרש ואם לא נחזור לקצב נהיה בבעיה".

שחקנים בקבוצה דיברו על כך שמה שיכריע את המשחק מחר זאת היכולת לבטל את ההתקפה היעילה של נתניה. שחקנים בקבוצה אמרו: "מעבר לאנרגטיות שלהם הם יודעים לנצל מצבים וסיטואציות מתות ואם נדע למנוע את זה מהם נוכל לשלוט במשחק ולהיות דומיננטיים. זה משחק חוץ לא פחות קשה מהפועל תל אביב ואם לא ניתן 120 אחוזים מעצמנו לא יהיה לנו סיכוי".

מבחינה פיזית השחקנים מרגישים הקלה גדולה אחרי שיובל נעים הוריד מעומס האימונים בימים האחרונים ונתן מנוחה חלקית לשחקנים ונראה כי כולם מרגישים רעננים לקראת מחר. בשורה משמחת נוספת לנעים הייתה העובדה שהושג מימון עבור החלוץ הברזילאי ליאונרדו פאסוס והוא צפוי לחתום בימים הקרובים.

יעמדו למבחן

מכבי נתניה: חן עזרא

הקשר איבד את מקומו בהרכב מפתיחת העונה אך עדיין נחשב לחילוף קבוע אצל ראובן עטר. מחר במשחק המרכזי מול בית"ר ירושלים יאלץ עזרא להוכיח שהכישרון הגדול שטמון בו לא אבד ובדקות שיקבל יהיה עליו להציג יכולת טובה ומשכנעת שתחזיר אותו להרכב הפותח.

בית"ר ירושלים: דן איינבינדר

אחרי שבוע של כותרות, מחמאות ורף ציפיות חדש, איינבינדר יעמוד במבחן גדול במשחק קשה ללא קובי מויאל לצידו ויצטרך לאזן את הדומיננטיות הצפויה של מכבי נתניה במרכז השדה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי נתניה: אלכס מרטינוביץ', טובארנו פינאס, עמרי בן הרוש, ליאוניד קרופניק, ליאור ראובן, בן בנימין, קובי דג'אני, ניר נחום, פיראס מוגרבי, מוחמד כליבאת, אחמד סבע.

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, אביתר ברוכיאן, שי חדד, אבירם ברוכיאן, סטיבן כהן, עמית בן שושן.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully