וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין - מכבי חיפה: חן עזריאל ודלה ימפולסקי יפתחו

מהפיכה אצל הירוקים לקראת סכנין, משומר ו-ורד מחוץ לסגל. נדחה ערעורה של המארחת על הפחתת הנק’ (ד’, 21:00, ספ’ 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*מתוך שבע העונות שסכנין בליגת העל, רק בעונת 2003/4 הראשונה שלה בליגה הבכירה, ובעונה שעברה, חיפה לא הפסידה נקודות בדוחא.

* על אף העובדה שלא כבשה סכנין מול מכבי תל אביב, היא עדיין שברה את שיא המועדון בליגת העל כשלאחר 4 מחזורים כבשה 9 שערים.

*צמוד צמוד: 11 מפגשים התקיימו עד היום בדוחה, רק מפגש אחד (4:1 לירוקים, אוקטובר 2004) הוכרע בהפרש של יותר משער אחד. המאזן בדוחה: שלוש ניצחונות לסכנין, ארבע תוצאות תיקו וארבעה ניצחונות לירוקים.

*גוסטבו בוקולי הוא מלך השערים של חיפה בדוחא. עד היום הוא כבשה שם ארבעה שערים והוא מקדים את יניב קטן.

*פעם אחת בלבד בכל ההיסטוריה של המפגשים בין הקבוצות הסתיים משחק ללא שערים. זה קרה במאי 2009.

מפתחות והכנות

בני סכנין:

ערעורה של הקבוצה כנגד הפחתת שתי הנקודות שלה בעקבות פרשת החוזה הכפול של נסטיה צ'ה נדחה ונכון לעכשיו המצב בטבלה יישאר על קנו. בסכנין הודיעו כי יפנו בנושא לערכאה גבוהה יותר.

לאור מחזור הליגה באמצע השבוע נמנע שלומי דורה מלתרגל הרכב לקראת המשחק מחר מול האלופה. דורה גם דחה את האסיפה הטקטית למחר מכיוון שעדיין לא בטוח באיזה בהרכב יעלו לשחק הירוקים, אך אמר היום לשחקניו: "אין משחק קל מול מכבי חיפה לא משנה איך תשחק. אנחנו חייבים להגיע עם המון מוטיבציה למשחק ולהיות מרוכזים לכל אורכו". נראה כרגע כי המאמן מתכנן שינוי אחד בהרכב כשרן רול אמור לשוב לספסל ובמקומו יפתח או אוהד קדוסי או אחמד קאסום. התלבטות נוספת של המאמן היא בעמדת הבלם כשייתכן כי עלא אבו סלאח יועדף על פיטר אמבמבה.

אגב, דורה לא התיר לחניכיו להתראיין לקראת המשחק דבר המראה על חשיבות התמדדות מול חיפה מחר שכן הפסד שני ברציפות והפחתת הנקודות שכבר נעשתה על ידי בית הדין יפגעו בפתיחת העונה הטובה של הקבוצה בליגה. אגב, ערעור הקבוצה בשל הפחתת שתי נקודות הליגה נידון כרגע בבית הדין של התאחדות ובקבוצה מקווים כי העונש הקשה אותו ספגה סכנין יבוטל או יוקל לנקודות על תנאי. החלוץ אריק גאו ישוחרר מהקבוצה לאחר שהשחרור הבינלאומי עדיין לא הגיע ובקבוצה כבר התייאשו מלחכות. בסכנין יעשו מאמצים עד סגירת חלון העברות ביום חמישי להחתים שחקן נוסף בקבוצה.

מכבי חיפה:

אחרי הדיבורים על רוטציה, הגיעה ההפתעה של אלישע לוי לקראת סכנין: אוראל דגני תורגל באימון כמגן שמאלי בעוד שעלי עוסמאן תורגל בעמדת המגן הימני. המשמעות: חיים מגרלשווילי לא ישחק למרות שהוא המחליף של טואטחה (יקבל מנוחה) ואילו מחליפו של אייל משומר יהיה המגן הוותיק ולא אוראל דגני, שיעבור לצד השמאלי. ויש עוד הפתעות שתרגל המאמן בהרכב: מלבד איציק כהן, שוחזר כצפוי להרכב, לצד סיידו יאיא יפתח תמיד כהן ולא גוסטבו בוקולי, כפי שנראה היה לפני האימון.

המאמן החליט לשלב גם את דלה ימפולסקי ב-11, לאחר שבמשחקים האחרונים נדחק אל הספסל. פרט לטואטחה, גם יניב קטן, מוחמד גדיר וויאם עמאשה יקבלו מנוחה. חן עזריאל יעלה בחוד עם דה חסוס, כשאלון תורג'מן שהתבקש על ידי לוי להישאר בקבוצה, צפוי להשתלב במחצית השניה. בנושא אחר: אחרי שבמכבי חיפה הכחישו את הפרסומים הבוקר לפיהם ניר דוידוביץ' יעזוב את הקבוצה, השוער נטל חלק באימון המסכם לקראת המשחק אבל לא יהיה בסגל. "הכל התחיל מדיבורים על כך שניר יעזוב, ונגמר בקול ענות חלושה. ניר יישאר חלק מאיתנו", אמרו הערב במועדון. החלוץ ולדימיר דבאלישווילי התאמן ויהיה בסגל.

יעמדו למבחן

בני סכנין: חאלד חלאיילה

מכבי חיפה סובלת העונה ממספר בעיות שחלקן מתבטא בעיקר בפיזיות במרכז השדה, שם בדיוק כוחו של חלאיילה. הקשר ידוע במשחקו החזק ואם מחר יעשה הקפטן צרות לקישור של האלופה, יותר מסביר כי הירוקים ישאירו נקודות בדוחא.

מכבי חיפה: מרלון דה חסוס

לאחר המשחק האחרון נשמעו קולות כאילו מכבי חיפה החתימה עוד חתול בשק. זה אולי יכול להתברר בעתיד, אבל עד אז כדאי שתדעו שבאקוודור כבר מדברים על חלוץ מכבי חיפה כיורש של דלגאדו, גדול שחקני נבחרת אקוודור בכל הזמנים. ההשוואה הזאת בינתיים אינה מתבקשת, והיא אולי קיימת נוכח העובדה שלאקוודור עדיין לא קם יורש אמיתי.

השאלה האמיתית היא מה יקרה קודם – דה חסוס יממש את הפוטנציאל הענק שלו או שהפציעה במיניסקוס תתגבר עליו. התשובות מתחילות בהופעת הבכורה שלו בהרכב ודווקא במגרש שמולו הפיזיות שלו תיבחן יותר מבכל מגרש אחר – דוחא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

הרכב בני סכנין: מוחמד קנדיל, עודד אלקיים, פיטר אמבמבה (עלא אבו סלאח), עידן ויצמן, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים, אוהד קדוסי (אחמד קאסום), קוסטדין אזורוב.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, עלי עוסמאן, איציק כהן, סארי פלאח, אוראל דגני, סיידו יאיא, תמיר כהן, אייל גולסה, דלה ימפולסקי, חן עזריאל, מרלון דה חסוס.

בני סכנין בוואלה! ספורט

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully