וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - הפועל עכו: ולדימיר גלושצ'ביץ' חתם

החלוץ המונטנגרי עבר בבקרה ויכלל בסגל של ניצן שירזי. אצל האורחת אמרו: "חיה פצועה היא מסוכנת" (ד', 19:30)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*מאז שעלו שתי הקבוצות לפני כשנתיים לליגת העל, חיפה טרם הצליחה לנצח את עכו בשישה משחקים.

*הפועל חיפה היא בעלת ההתקפה הכי גרועה בליגה עם שער אחד בלבד. בצד הגנתי מדורגת חיפה במקום העשירי עם 6 שערי חובה.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

האדומים מקווים לצאת לדרך חדשה ולעשות את זה כבר עם החלוץ המוטנגרי ולדימיר גלושצ'ביץ', שחתם בקבוצה. השחקן עבר בבקרה ביום המשחק, מה שהבטיח את מקומו בסגל למשחק נגד עכו.

המטרה שלה ברורה וידועה: להשיג נקודות ראשונות בליגת העל, לאחר פתיחה שכללה ארבעה הפסדים רצופים ושער זכות בודד.הדף החדש של הקבוצה יכלול גם את ערן לוי שחזר לקבוצה. כזכור, החלוץ ששוחרר מהקבוצה לפני כמה שבועות על ידי המאמן שירזי, הוחזר אליה בהוראתו של הבעלים יואב כץ. לוי הגיע היום לאימון המסכם של הקבוצה לקראת עכו. עוזר המאמן שביט אלימלך התייחס לחזרתו של השחקן: "לא הייתה פה שום התקפלות. אני חושב שהיה פה צעד אצילי מצד ניצן ומצידנו, ואם לא היינו מחזירים אותו היו אומרים שהאגו הוא מעל הקבוצה".

המגן אלירן ג'ורג' אמור לעבור היום בבקרה התקציבית ולהצטרף גם הוא. מי שלעומתם התבקש למצוא לעצמו קבוצה אחרת הוא משה ביטון. במישור המקצועי שוב שירזי בחר שלא לנזוף בשחקנים ולעודד אותם לקראת המשחק הערב שיכול להיות האחרון של המאמן בקבוצה, למרות שגם אם יפסיד סביר להניח שעדיין יכין את הקבוצה למשחק בבלומפילד מול הפועל תל אביב ביום שבת.

למרות שנמנע מלתרגל הרכב, נראה כרגע ששירזי לא מתכנן שינויים בהרכב מהמשחק מול בית"ר. מהסגל יעדרו אושרי רואש שמרצה הרחקה איל טרטצקי ששבר את ידו ואמיר אבו ניל שמחלים מאורתוסקופיה בברכו. מי שצפוי לקבל דקות ראשונות העונה הוא גל אראל שקרע את הרצועות בברך לפני מספר חודשים ומאז נעדר ממשחקי הקבוצה.

הפועל עכו:

אחרי ההפסד להפועל תל אביב תצא הפועל עכו למשחק חוץ מול הפועל חיפה. המטרה של עכו היא לחזור עם שלוש נקודות מול האדומים שנמצאים בצרות אך על אף זאת בעכו לא מזלזלים בהפועל חיפה ומוודעים לעובדה שהקבוצה של ניצן שירזי תהיה אגרסיבית ותלחם על הנקודות בכל הכוח.

"זו קלישאה, אבל חיה פצועה היא חיה מסוכנת ולמרות המצב הלא מעודד שלהם אנחנו לא יכולים לדעת אייך נקבל אותם מחר. אבל הכי חשוב שנתרכז בעצמנו ובמטרה לחזור לנצח", אמרו בקבוצה. אלי כהן צפוי לשוב למערך של שני בלמים לאחר שפתח עם שלושה מול הפועל תל אביב. אדי גוטליב יהיה זה שיפנה את מקומו ואילו נבוישה מרינקוביץ' צפוי לשוב להרכב הפותח. רן קוז'וך לא יכלל בסגל הקבוצה ומי שיחליפו בהרכב הוא רועי לוי. כזכור קוז'וך ככל הנראה גמר את העונה לאור קרע ברצועה בברך.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: סטפן דנקוביץ'

אם חיפה רוצה לצאת עם ניצחון ראשון בליגה, חלוציה חייבים להשתפר ומהר. דנקוביץ' הגיע כשחקן צעיר עם פוטנציאל ענק כלשון הקבוצה מחר יהיה חייב להראות שלא רק הבטחה יש ברגליו, אלא גם קבלות. עד עכשיו חיפה כבשה שער בודד אחד בליגה ואם מחר החלוץ הצעיר לא יבקיע, הקבוצה שוב תהיה בבעיה קשה בשדה.

הפועל עכו: רועי לוי

המגן צפוי לתפוס בעתיד הקרוב את מקומו של רן קוזוך הפצוע. ממחר תפקידו של לוי להוכיח לאלי כהן שלא העדיף אותו בהרכב הפותח כי יש על מי לסמוך בעמדת המגן הימני וכי הוא מגן לא פחות ראוי מקוז'וך הפצוע.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: רן קדוש, מועין חלאיילה, גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, יוסי דורה, רועי שוקרני, רן אבוקרט, חנן ממן, סטפן דנקוביץ', איימוס קולי.

הפועל עכו: דודו גורש, רועי לוי, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אלירן דנין, משה מישאלוב, נבוישה מרינקוביץ', אלכס דוידוב, ניקולאס פלצ'וק, סינטאיהו סלליך, לואיס זומא.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל עכו בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully