וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השנה ב-ESPN: מלודרמות אמריקאיות

20.9.2011 / 15:21

הרשת תשדר את "לתפוס גיהינום" על הטרגדיה של אוהד הקאבס סטיב בארטמן ועוד סרט על כוכב הפוטבול הרשל ווקר

ESPN תוציא את ראש השנה לדרך עם שני סרטים מתוצרת בית על שתי דמויות מפתח בתרבות הספורט האמריקאית ב-30 השנים האחרונות.

הסרט "לתפוס גיהינום" מספר את סיפורו של סטיב בארטמן. עם חמישה אאוטים וביתרון מבטיח מול פלורידה מארלינס במשחק 6 של ה-NLCS ב-2003, כדור נפל מהשמיים, לכאורה היישר לכפפה של מויסס אלו, שחקן השדה השמאלי של שיקגו קאבס. מספר כפות ידיים מקהל הצופים התרוממו לאוויר, ויד אחד ספציפית, השייכת לאוהד הקבוצה סטיב בארטמן, הטתה את הכדור הצידה מהכפפה של אלו המתוסכל.

בארטמן הואשם על ידי אוהדי הקאבס כמי שהרס לקבוצתם את הסיכוי הראשון מזה 58 שנה להעפיל לוורלד סירייס. איש עדין ומנומס, בארטמן שחרר התנצלות כנה לתקשורת, אך גורלו כבר נחרץ בידי אוהדי הקבוצה, אשר חיפשו הסבר לכמעט חצי מאה של הפסדים, ובחרו בו כשעיר לעזאזל.

הבמאי זוכה פרס האוסקר אלכס ג'יבני הוא אוהד של בוסטון רד סוקס, שחווה חוויה מתסכלת דומה במשחק מספר 6 של הוורלד סייריס בשנת 1986 (וגם בסדרת ה-ALCS המקבילה לזו של הקאבס, בה איבדו הרד סוקס יתרון מבטיח והפסידו ליאנקיז במשחק 7), כאשר ביל באקנר נתן לכדור גורלי לעבור בין רגליו. בסרט זה מתייחס ג'יבני לצורך בשעיר לעזאזל. בנוסף עוסק ג'יבני בסיפורו של באקנר כאמצעי לחקור מה גרם לבארטמן לשמור על שתיקתו, למרות ההצעות המפתות אותן קיבל כדי לספר את הצד שלו בסיפור. הסרט ישודר בבכורה ב-ESPN ב-28/09/11 ב-20:30 ובשידורים חוזרים ב-29/9 ב-21:00 וב-30/9 ב-14:00.

הסרט "הסיפורים של ה-SEC" הוא חלק מסדרה של סרטים דוקומנטאריים של ערוץ ESPN, העוסקים בסיפורים של חטיבת הדרום מזרח (מה שמוכר בליגת הפוטבול מכללות כ-SEC). כוכב הסרט הוא הרשל ווקר, הרץ האחורי שהקריירה שלו במכללות הייתה אגדית, אך המסע שלו מחוץ למגרש היה מלא במאבקים וכאבים שבסופו של דבר הובילו אותו להצלחה.

ווקר גדל באזור כפרי מבודד בג'ורג'יה, הנתונים הפיזיים המולדים שלו כללו נטייה למשקל עודף גדול וגמגום כבד. את החסרונות הללו והלגלוגים אותם ספג, תרגם ווקר לפרץ מוטיבציה אדיר, שהפך אותו לאתלט מצטיין. הסרט ישודר בבכורה ב-ESPN ב-28/9 ב-23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully