וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: לחץ מצד צ'רנומורץ' להחתים את מויאל

20.9.2011 / 19:01

קורנפיין גייס את הסכום להחתמתו של פאסוס. יובל נעים: "מה שהיה מול הפועל חיפה לא יספיק לנתניה" (ד', 20:30, ערוץ 1)

למרות שבבית"ר ירושלים דחו את הצעת צ'רנומורץ' אודסה שעמדה על כחצי מיליון יורו עבור קובי מויאל, הקבוצה האוקראינית מעוניינת להגיש הצעה משופרת לבית"ר ירושלים, כאשר בשלב ראשון הם רוצים לראות שיש סיכוי למו"מ כלשהו לשחרורו של השחקן. מי שמייצגים את מויאל בנושא הם לירן עטיה והאחים קצב שנמצאים בקשר רצוף עם האוקראינים וגם היום שמעו מהם על רצונם לראות את מויאל מצטרף באופן מיידי לאודסה. בבית"ר מודעים גם לכך שחלון ההעברות נסגר ולא תהיה להם שום אופציה לחיזוק במקומו של מויאל. לכן קיים ספק גדול בנוגע לקיום מו"מ, אלא אם יוצע סכום חסר תקדים עבור השחקן.

הקבוצה ערכה היום (שלישי) את האימון המסכם לקראת משחק החוץ מחר נגד מכבי נתניה בקופסא (20:30, ערוץ 1). המאמן יובל נעים הראה לשחקניו וידאו של נתניה עם דגשים על החלק ההתקפי של היריבה ואף אמר לשחקנים: "נתניה קבוצה מתלהבת ונחושה, ואנחנו חייבים להיות מאוד מרוכזים ובקצב גבוה כדי להוציא נקודות בבית שלה. קצב כמו זה שהיה נגד הפועל חיפה לא יספיק ואנחנו חייבים להיות יותר ניידים ויותר מרוכזים במשחק הזה, כי ההתקפה שלהם מנצלת חולשות ומכריעה משחקים".

דברים דומים לאילו של נעים נאמרו לאחר מכן בשיחה בין השחקנים, כשאחד מהם נזכר במשחק פתיחת העונה שעברה בקופסא, ואמר: "עונה שעברה במחזור הראשון באנו עם הרבה ציפיות לנתניה והושפלנו. קיבלנו ארבעה שערים, ובקלות היינו יכולים לספוג גם שבעה. זה היה משחק שהשפיע על כל העונה שלנו".

מעבר לכך השחקנים דיברו בינהם ספציפית על אחמד סבע וניר נחום ועל העובדה שנתניה יודעת לנצח הזדמנויות ואמרו: "בכל משחק הם מגיעים להרבה מצבים ואפילו במשחק הכי חלש שלהם העונה הם הצליחו לעשות מהפך נגד בני יהודה ולנצח. זה משחק לא פחות קשה מהפועל תל אביב בבלומפילד".

המנוחה שקיבלו שחקני הקבוצה תרמה לכך שככל הנראה לא יהיה שום שינוי בהרכב שפתח במשחק נגד הפועל חיפה בשבת. אביתר ברוכיאן ימשיך להחליף בהרכב את מויאל שמתאמן לבדו. כרגע נעשים מאמצים להכשיר את מויאל למפגש עם הפועל פתח תקוה בשבת.

לאחר שבשלב זה אופציית אלון תורג'מן ירדה מהפרק, הצליח איציק קורנפיין לגייס את הסכום הדרוש להחתמתו של הנבחן הנבחן הברזילאי ליאונרדו פאסוס, שיחתום בימים הקרובים, במה שיהיה חמצן זמני עבור הקבוצה. המאמן שאמר מספר פעמים השבוע באימוני הקבוצה כי "אנחנו לא נחזיק מעמד עם 13-14 שחקנים כל העונה, אנחנו נקרוס, חייבים עוד 2-3 שחקנים לפחות".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully