וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ניצחון ראשון לג'איינטס, 16:28 על הראמס

20.9.2011 / 8:38

ניו יורק התעלתה בהגנה, השביתה את סאם בראדפורד וסנט לואיס בדרך לניצחון. אין מועד לחזרת ויק, חור בריאה לרומו

ניו יורק ג'איינטס (1:1) - סנט לואיס ראמס (2:0) 16:28

עבור רבים, זו הייתה אמורה להיות עונת הפריצה של סאם בראדפורד. עבור ניו יורק ג'איינטס, זה היה המשחק שקובע האם העונה הזו תהיה ארוכה מדי, או שהמחזור השני יסמן איזושהי תפנית. הקבוצה המוכה של טום קאפלין בחרה באפשרות השנייה וההגנה החסרה, שסבלה מפציעות רבות עוד לפני פתיחת העונה, עשתה את ההתאמות הנדרשות.

הליינבקר מייקל בולי לקח השמטה 65 יארד לאנדזון, הג'איינטס השתיקו כליל את משחק הריצה של הראמס ואילצו את בראדפורד לזרוק מהאוויר. למרות 331 יארד שלו, כל מה שהיה לקוורטרבק של הראמס להציע הוא טאצ'דאון אחד לדנאריו אלכסנדר כשהמשחק כבר היה גמור.

לאיליי מאנינג לא היה משחק גדול - 18 מ-29 ל-200 יארד, שני טאצ'דאונים ואיבוד, אבל הוא עשה מספיק כדי למצוא את האקים ניקס ודומיניק היקסון באנדזון. ברנדון ג'ייקובס הוסיף טאצ'דאון, יחד עם 50 יארד ריצה שהצטרפו ל-59 של אחמד בראדשו.

בעיות קוורטרבקים: עדיין אין מועד לחזרתו של מייקל ויק למגרשים, לאחר זעזוע המוח שעבר בהפסד 35:31 לפילדלפיה ביום ראשון. טוני רומו, הקוורטרבק של דאלאס, סובל משבר בצלעות וגם מחור בריאה. עם זאת, המאמן ג'ייסון גארט עדיין לא פסל את האפשרות שישחק מול וושינגטון בשבוע הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully