וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פציעות ב-NFL: צ'ארלס וקולינס סיימו את העונה

תומר ספירשטיין

20.9.2011 / 3:30

הרץ של הצ'יפס קרע את הרצועות בברך, הסייפטי של גרין ביי יעבור ניתוח בצוואר. אין מועד לחזרת ויק, ולמה טיבו רסיבר?

אחרי כל החששות של אוהדי הצ'יפס, עכשיו זה רשמי: ג'מאל צ'ארלס קרע את הרצועות בברך ואת העונה הוא יסיים ברשימת הפצועים, כך הודיע מאמן הקבוצה טוד היילי. לא זו פתיחת העונה עליה חלם השחקן שרץ אשתקד ל-1,467 יארד ותרם באופן ישיר לעלייתה של קנזס סיטי לפלייאוף.

בפילדלפיה עדיין מודאגים ממצבו של ויק, לאחר זעזוע המוח שספג במהלך משחק ההפסד באטלנטה, 35:31, בעקבות התנגשות עם טוד הרמנס מקבוצתו. "אני לא יכול לתת לכם מסגרת זמן לחזרתו של מייקל", אמר היום (שני) רופא הקבוצה, ריק בורקהולדר, "זה יהיה טפשי מצידנו, מבחינה רפואית, לפרסם את זה. כולם רוצים לדעת אם מייק ישחק. אנחנו מתכוונים ללכת לפי הפרוטוקול שלנו. כשמייק יהיה כשיר להתאמן, אעביר אותו לידי המאמן, שיחליט אם הוא יכול לשחק".

גם בגרין ביי כבר יש פצוע ראשון שסיים את העונה - הסייפטי ניק קולינס, שנפצע בצווארו במשחק מול קרוליינה (23:30), יצטרך לעבור ניתוח ועקב כך גם הוא סיים את העונה. קולינס נפצע ברבע הרביעי במשחק, כאשר ניסה לתקל את ג'ונתן סטיוארט ובמהלך הצלילה לעברו קסדתו פגעה באגן של סטיוארט וצווארו התעקם בצורה מוזרה. קולינס, שפונה מהמגרש על אלונקה , נשאר להשגחה לילית בבית חולים בשארלוט אך חזר בבוקר לויסקונסין.

אוהדי דנבר, שבחרו לצפות במשחק בין הברונקוס לסינסינטי (למה?) ודאי שמו לב למערך מוזר, בו עמד טים טיבו (קוורטרבק, למקרה ששכחתם) בתור רסיבר. הסיבה לכך היא שבקבוצה היו בטוחים שברנדון לויד יהיה כשיר למשחק, בעקבות הפציעה במשחק הפתיחה, אך הוא לא היה כשיר. בנוסף, אדי רויאל נפצע, ולכן בהעדר תופסים נוספים בסגל הקבוצה (הקבוצה העדיפה לקדם רץ אחורי למשחק), נאלצו הברונקוס להעלות את טיבו, שסיים את המשחק ללא תפיסה.

תומאס דיוויס, הליינבקר של קרוליינה פאנת'רס , שהופך בלי תחרות לשחקן הכי חסר מזל בליגה, אחרי שקרע את רצועות הברך שלו בפעם השלישית ב-23 חודשים. במהלך המשחק מול גרין ביי, נקלע דיוויס לתוך דבוקת שחקנים ונפצע. זו מכה שנייה לפנתרים תוך זמן קצר, לאחר שג'ון ביסון סיים את העונה רק בשבוע שעבר עם פציעה בגיד האכילס.

גם ג'ורדן שיפלי, התופס ומחזיר הבעיטות המוכשר של סינסינטי, קרע את הרצועות בברכו וסיים את העונה, כך הודיע מאמן הקבוצה מרווין לואיס.

(עדכון ראשון: 00:13)

ספורט אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully