וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מריאנו ריברה שבר את שיא השמירות

20.9.2011 / 8:25

הקלוזר הטוב בהיסטוריה עבר את טרבור הופמן והגיע ל-602 שמירות בקריירה. בוסטון חלקה דאבל הדר עם בולטימור

מזל טוב למריאנו ריברה. הקלוזר של ניו יורק יאנקיז, שנחשב כבר זמן רב לטוב בהיסטוריה בתפקידו, שבר הערב (שני) את שיא השמירות בכל הזמנים, כשהגיע ל-602 שמירות ובכך עקף סופית את טרבור הופמן וסייע ליאנקיז לגבור 4:6 על מינסוטה.

לקול צהלות הקהל שמילא עד אפס מקום את האצטדיון בניו יורק, עלה ריברה להגיש בתחילת האינינג התשיעי וזרק בזה אחר זה את שלושת החובטים שעמדו מולו. האחרון שבהם, כריס פרמלי, נותר חסר אונים מול זריקת הקאטר הקטלנית של ריברה, שהפכה לסמל שלו ובילבלה מאות חובטים לאורך 17 עונותיו בניו יורק. במשחק עצמו, הומראן של קרטיס גרנדרסון, מספר 41 העונה, הספיק ליאנקיז כדי לנצח ולפתוח פער של 5.5 משחקים מבוסטון, מה שכנראה יספיק לניו יורק כדי להגיע לפלייאוף.

לא רחוק משם, אותה בוסטון המשיכה בתחילת הערב להפיל את עצמה ולעשות הכל כדי לא לשחק באוקטובר. הרד סוקס ובעיקר ההגשה המעליבה שלהם, פשוט לא מסוגלים לנצח, והפעם הם הפסידו בבית 6:5 לבולטימור. בהמשך הלילה ניצחו הרד סוקס 9:18 למרות הגשה עלובה של ג'ון לאקי והחזירו את הפער מטמפה ביי לשני משחקים. לוס אנג'לס איינג'לס יצאה מהמירוץ לאחר הפסד 3:2 לטורונטו. סיאטל ניצחה בקליבלנד 6:12.

קרייג קימברל מאטלנטה רשם הפסד נדיר כשספג שתי ריצות ב-6:5 לפלורידה, והניצחון של סנט לואיס 3:4 בפילדלפיה הפך את העסק ב-NL למעניין, כשהקרדינלס רחוקים רק 2.5 משחקים מהברייבס במאבק על הוויילד קארד. מילווקי הפסידה בסינסינטי 5:2, ועדיין לא הבטיחה את עלייתה מבית המרכז. איאן קנדי מאריזונה רשם ניצחון 20 העונה לאחר הופעה דומיננטית של שמונה אינינגים ו-12 סטרייקאאוטים, 0:1 על פיטסבורג, והדיאמונדבקס מעשית כבר בפלייאוף. יוסטון ניצחה בסינסינטי 2:3 וקולורדו עשתה זאת בסן דייגו 2:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully