וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: צמד לדודו ביטון בניצחון ויסלה קרקוב

החלוץ העלה את מאזנו לשישה שערים ב-0:2 על בלכאטוב: "אני בעננים, השער הראשון היה היפה שלי בקריירה"

היכנסו לפייסבוק שלנו לצפות בשער המדהים של ביטון

דודו ביטון פשוט לא מפסיק לכבוש. החלוץ הישראלי נמצא בכושר הבקעה מדהים והערב (שני) הוא הוביל את ויסלה קרקוב לניצחון ביתי 0:2 על בלכאטוב עם צמד שערים. בכך, העלה ביטון את מאזנו לשישה כיבושים (משבעה משחקים) והוא עדיין חתום על 100 אחוז משערי הקבוצה במסגרת הליגה.

אחרי ההפסד המאכזב 3:1 לאודנסה בליגה האירופית, ויסלה התייצבה למשחק הביתי במטרה להשיג ניצחון ליגה שני ברציפות. מאור מליקסון וביטון פתחו בהרכב והיו מסוכנים מאוד. כדור חופשי של הקשר כמעט וחדר פנימה, בעוד החלוץ הגיע לשני מצבים קורצים לקראת סיום המחצית. השוער האורח הדף בעיטה שלו ממרחק וניסיון נוסף הורחק מהקו.

בדקה ה-49 זה כבר נכנס. ביטון קיבל כדור על סף הרחבה, הסתובב וירה נהדר בשמאל לחיבורים. 10 דקות עברו וביטון השלים צמד אישי לאחר שקיבל כדור ארוך וכבש מול השוער לוקאש סאפלה, לו היה חלק גדול בשער. ביטון הוחלף בדקה ה-76 על ידי אקס מכבי תל אביב איביצ'ה אילייב. מליקסון שיחק 70 דקות. וללא שני הישראלים, לא נכבשו שערים נוספים בדקות האחרונות.

"אני בעננים! הגול הראשון היה פשוט מדהים, זה הגול הכי יפה שלי קריירה", אמר ביטון לוואלה! ספורט." עשינו ניצחון חשוב מאוד נגד קבוצה שסגרה אותנו חזק מאוד. אני מאושר מהניצחון והשערים שכבשתי ומקווה שתהיה המשכיות. התקשורת כאן מדברת על כך שהתהליך שעובר על ויסלה דומה לעונה שעברה ולכן עכשיו אני פשוט בחלום".

בעקבות הניצחון עלתה ויסלה למקום השישי בטבלה והיא רחוקה רק שלוש נקודות מהמוליכה המפתיעה קורונה קייליצה. במחזור הבא תארח ויסלה את רוך צ'ורזוב מהמקום החמישי ולאחר מכן תתארח אצל טוונטה ההולנדית במחזור הבא בליגה האירופית.

שגרירים ישראלים נוספים כבשו והצטיינו השבוע

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully