וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: משה בן לולו במשא ומתן עם הקבוצה

הדס גרינברג

19.9.2011 / 15:23

חלוצה של מ.ס. אשדוד נמצא במגעים עם האדומים, שמחפשים חלוץ ישראלי. החלוץ גלושצ'ביץ' ממונטנגרו אמור להצטרף גם כן

חלוצה של מ.ס. אשדוד משה בן לולו פתח במשא ומתן עם הפועל חיפה ועשוי להצטרף לקבוצה. מעבר לחלוץ זר שאמור להצטרף לקבוצה ביממה הקרובה, האדומים מחפשים חלוץ ישראלי, כאשר בן לולו נחשב לאחד המועמדים הבכירים ברשימה של ניצן שירזי. גם שלומי אזולאי, שעשוי לעזוב את מכבי חיפה, נמצא על הכוונת, כשמנגד יובל אבידור שהיה על הכוונת, ירד באופן סופי.

בן לולו הצטרף הקיץ לאשדוד, אבל פתח רק פעמיים בהרכב העונה, כשגם בשני המשחקים הללו הוא הוחלף. לאחר חזרתו של עידן שריקי, התערער מעמדו בקבוצה. בן לולו לא הבקיע אמנם בליגה, אבל הרשית ארבע פעמים בשני משחקי גביע הטוטו. אל אשדוד הגיע בן לולו מבית"ר ירושלים אחרי שהבקיע שער אחד.

החלוץ ולדימיר גלושצ'ביץ' המונטנגרי צפוי לנחות היום בארץ ולעבור בדיקות רפואיות כדי להצטרף. בקבוצה יבקשו לראות אותו לפחות באימון אחד, כשלאחר מכן האדומים עשויים לצרפו. לגלושצ'ביץ' שמתנשא לגובה 1.91 מטר, יש הופעה אחת בנבחרת מונטנגרו. הוא החל את הקריירה במוגרן, ושיחק בין השאר בספרטה פראג ובבודוצ'נוסט.

בהפועל חיפה משוועים לנקודות ראשונות ומתכוננים במרץ למשחק ביום רביעי מול הפועל עכו, בו הם מקווים להשיג סוף סףו ניצחון. עד כה חיפה הפסידה לעירוני קרית שמונה, מכבי פתח תקוה, בני יהודה ולבית"ר ירושלים.

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully