וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוספת כח: נבחרת המחזור הרביעי בליגת העל

19.9.2011 / 10:15

אחמד סבע וסארי פלאח סידרו לעצמם מקום בנבחרת המחזור בתוספת הזמן, טוטו תמוז ממשיך להחתים כרטיס וגם עטר בפנים

אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. דרור עינב
מייצג את הצהובים בנבחרת המחזור. עטר/דרור עינב

שוער והגנה

שוער: אפולה אדל. השוער האדום לא היה גדול במיוחד. הוא אומנם עצר שתי עצירות טובות שאחת מהן מנעה שער די ודאי אך הרבה מעבר לכך הביא שקט להגנה האדומה עם משחק בטוח, רגוע, שקול ואחראי.

מגן ימני: לורן בן ארי. מגינה של הפועל פתח תקוה הוא במקור חלוץ ואפשר היה לראות את זה בדרבי עם העליות התכופות להתקפה וההשפעה שלו על כך שהפועל הייתה הרבה יותר דומיננטית. מסתבר שבמלאבס מצאו תחליף לא פחות טוב לנאעל חוטבא.

בלם: סרי פאלח. רק על השער בתוספת הזמן מגיע לו מקום מכובד אך הרבה מעבר לכך הבלם הצעיר לקח העונה את ההזדמנות בשתי ידיים וגם אתמול דחף את מכבי חיפה קדימה והיה מעורב כמעט בכל הזדמנות של קבוצתו במצבים נייחים.

בלם: פביאן סטולר. השחקן הטוב ביותר של הפועל פתח תקוה בעונה שעברה פתח את העונה חלש ודיברו על כך שהוא סובל מתסמונת העונה השנייה, שהוא עלה במשקל וכבר אינו אותו שחקן, אך השוויצרי חזר לעצמו בדרבי, היה ראשון לכדורים מול ההתקפה המהירה של מכבי פתח תקוה והוציא את הקבוצה קדימה כמו קשר אחורי לכל דבר.

מגן שמאלי: אבי ריקן. ריקן בלט במיוחד בשבת והפגין יציבות וחוסן במשחק שלו. הוא עמד נכון בהגנה, הצטרף להתקפה וסחט את העבירה ליד הרחבה שהובילה לשער הניצחון של בית"ר.

צפו בתקצירי המחזור

חנן ממן שחקן הפועל חיפה (שמאל) מול אבי ריקן שחקן הפועל חיפה. ברני ארדוב
הפגין יציבות וחוסן. ריקן/ברני ארדוב

קישור והתקפה

קשר: דן איינבינדר. איינבינדר מפגין הרבה ביטחון וקלאסה מתחילת העונה ונגד הפועל חיפה היה לו מבחן קשה מהרגיל לנוכח החיסרון של קובי מויאל אך הוא הצליח לשמור על משחק מאוזן במרכז השדה ואף כבש את שער הניצחון.

קשר: פדרו גלבאן. אומנם בני יהודה הפסידה למכבי נתניה אבל אי אפשר להתעלם מהיכולת המצויינת של פדרו גלבאן שהיה מעורב בשישה מצבי הבקעה, היה בכל מקום במגרש ולמעשה העלה את רמת המשחק של הזהובים בשתי דרגות לפחות.

קשר: סינטהו סולליך. הקשר שהגיע לעכו ממכבי חיפה ניסה כמעט לבדו להתמודד מול הגנת הפועל תל אביב ועשה זאת בהצלחה. השאיר על הרצפה לא מעט אדומים ונתן להם לראות את הגב שלו לא בלא מעט התקפות אך לא היה לו עם מי לסיים את הפריצות והוא נותר לבד במערכה.

חלוץ: אלירן עטר. הוא תמיד נראה זועף ומתוסכל, אבל עטר זה עטר וגם אתמול במשחק בינוני של מכבי תל אביב הוא היה מעורב כמעט בכל התקפה ואף זכה להבקיע את השער השני. נראה כי ברק יצחקי בכושר טוב יכול להרים את עטר גבוה מאוד.

חלוץ: טוטו תמוז. לככב בפעם השלישית בנבחרת המחזור אחרי ארבעה מחזורים זה לא רע. הקבוצה שלו בבלאגן, שחקני בית"ר יוצאים נגדו, אבל כלום לא מזיז לתמוז ששוב מחתים כרטיס. מעבר לשער שהבקיע, הוא היה ראשון לכדורים בהתקפה, שמר עליהם והיה מסוכן כמעט בכל מצב בחלק הקדמי של הפועל.

חלוץ: אחמד סבע. שיחק רק 33 דקות אבל אי אפשר להתעלם מכך שחזר מפציעה והיה אחראי למהפך של נתניה בדקות הסיום נגד בני יהודה עם צמד שערים והרבה מאוד ביטחון לקראת שני המשחקים הנותרים השבוע.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
פדרו גלבאן, בני יהודה. קובי אליהו
לבד במערכה. גלבאן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully