וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: זה רק הולך ונהיה מעניין יותר

19.9.2011 / 8:20

טמפה ביי שוב ניצחה בבוסטון, 5:8, הפער ביניהן עומד על שני משחקים כשגם האיינג'לס בתמונה. ניצחון 24 לוורלאנדר

טמפה ביי רייז הייתה בתחילת ספטמבר במרחק של עשרה משחקים מבוסטון רד סוקס. אחרי משחקי יום ראשון, הפער ביניהן בקרב על הוויילד קארד עומד על שניים בלבד. הרייז שוב ניצלו את אוזלת היד של מגישי הרד סוקס, כשהפעם הגיעו לטים וייקפילד החלש וניצחו 5:8. זה היה הניצחון השלישי בסדרה בת ארבעת המפגשים בפנוויי פארק, ומשמעותו היא שטמפה ביי מפגרת כעת רק בשני משחקים אחרי הרד סוקס בקרב על הוויילד קארד. לוס אנג'לס איינג'לס ניצחה בבולטימור 2:11 וגם היא בתמונה, רחוקה ארבעה משחקים בלבד מבוסטון.

היאנקיז נכנעו לשני הומרים של אדם לינד ולהופעה עילאית של שמונה אינינגים ושמונה סטרייקאאוטים של ברנדון מורו מטורונטו, שניצחה 0:3. עם זאת, לניו יורק אין סיבה ממשית לדאגה - היא רחוקה 6.5 משחקים מטמפה ביי ומקומה בפלייאוף מובטח מעשית, כשנותרו לה 11 משחקים בקופה.

ג'סטין ורלאנדר. מה עוד נגיד על הסיי יאנג המתקרב? האס הבלתי מעורער של דטרויט זכה בניצחון 0:3 על אוקלנד, שהיה ה-24 שלו העונה. הוא סגר שמונה אינינגים עם שישה סטרייקאאוטים, ה-ERA שלו עומד על 2.29. מרשים ביותר. טקסס המצוינת ניצחה 0:3 את סיאטל והיא בדרך לפלייאוף מראש בית המערב. במשחקים חסרי חשיבות גברה קליבלנד על מינסוטה 5:6 ושיקגו וייט סוקס הכניעה את קנזס סיטי 5:10.

ב-NL, מילווקי ממשיכה בצעדי ענק לכיוון הפלייאוף לאחר 1:8 בסינסינטי. פרינס פילדר חבט להומר ה-34 שלו העונה. אטלנטה הפסידה לניו יורק מטס 7:5, ככה שסנט לואיס עדיין בתמונת הוויילד קארד לאחר 0:5 גדול בפילדלפיה, שהושג בזכות הומר 36 של אלברט פוחולס והופעה מצוינת של כריס קרפנטר, עם שמונה וחמישה. הקרדינלס רחוקים 3.5 משחקים מאטלנטה. סן פרנסיסקו ניצחה בקולורדו 5:12, אבל אריזונה גברה על סן דייגו 1:5 ושמרה על יתרון חמשת המשחקים שלה מהג'איינטס. במשחקים נוספים עברה וושינגטון את פלורידה 3:4 ויוסטון ניצחה את שיקגו קאבס 2:3. הדודג'רס הביסו את פיטסבורג 1:15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully