וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניאל פרנקל: "הסיכויים שלי להגיע ללונדון גבוהים"

18.9.2011 / 23:19

הושק הביגוד הספורטיבי של המשלחת האולימפית, שטילוב: "לונדון נמצאת כל הזמן בראש". ריכטר: "עדיין יש הכנה ארוכה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

הוועד האולימפי וחברת ספידו ערכו הערב (ראשון) את ערב ההשקה לביגוד הספורטיבי אותו תלבש המשלחת האולימפית שתצא ללונדון בקיץ הבא. האירוע התקיים במסעדת ספידו בר בנמל תל אביב, ואל האירוע הגיעו גם ספורטאים שטרם השיגו את הקריטריון האולימפי.

"האמת שזו הרגשה קצת מוזרה לקבל בגדים, ואולי בסוף לא תהיה שם", סיפרה הג'ודוקא הישראלית ירדן ג'רבי, שמתחרה על מקומה יחד עם אליס שלזינגר. "כולם שואלים אותי: 'תהיי בלונדון?' והתשובה היא 50-50. אני לא מתמקדת בלונדון אלא בתחרויות הקרובות. אני מקווה כמובן להיות שם".

הקלע סרגיי ריכטר סיפר: "מיום ליום מרגישים את לונדון יותר ויותר. עדיין יש הכנה ארוכה, גביעי עולם ואליפות אירופה, ויש עוד זמן. יש עוד סיכוי שיכנסו עוד קלעים לאולימפיאדה, ואני מאוד מקווה שאני לא אהיה האחרון".

הקופצת לגובה דניאל פרנקל: "הייתה לי עונה מאוד לא יציבה, כשקפצתי כבר 1.90 מטר. לא עשיתי את המנוחה בין החורף לקיץ, ואחרי ה-1.94 נורא רציתי לעשות את הקריטריון, אבל אני לומדת מזה שלא תמיד חייבים להיות למעלה. טוב שהייתי שם כי כך אני אדע להילחם יותר. הסיכויים שלי להגיע ללונדון הם גבוהים, אין לי ספק בזה. ראיתי את הבנות סביבי ואני יודעת שאפשר לעשות את זה".

המתעמל אלכס שטילוב: "ברור שלונדון נמצאת כל הזמן בראש. באולימפיאדת בייג'ינג כבר חשבתי על האולימפיאדה הבאה, אבל אני יודע שצריך לעבוד קשה ולעבור הרבה תחרויות כדי להשיג את הקריטריון".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully