וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמונה שנות מאסר למאמן אבי פרץ בגין מעשים מגונים

קובי מנדל

18.9.2011 / 14:10

ביהמ"ש המחוזי הרשיע את המאמן בביצוע מעשים מגונים בפני חמישה נערים: "הנאשם ניצל את מעמדו ואת סמכותו המקצועית"

בית המשפט המחוזי גזר הבוקר (ראשון) שמונה שנות מאסר בפועל ושנתיים על תנאי למאמן הכדורגל אבי פרץ, 38, מקריית מוצקין, לאחר שהורשע בהסדר במעשים מגונים בנערים ומעשים מגונים בפני חמישה נערים.

בית המשפט גם חייב את פרץ לפצות את אחד הנערים בסכום של 40 אלף שקלים. הנאשם ביצע מעשים מגונים בקטין בהיותו מתחת לגיל 16 שלא בהסכמתו החופשית. המעשים בוצעו הן בפיצריה שהייתה בבעלותו של פרץ והן בבית הנאשם, לעיתים תוך התנגדות הקטין, שאף ברח ממנו, וכן לאחר הצעת הנאשם לקטין כי יקיים עמו יחסי מין, תוך שהציג בפניו "מחירון" הקובע את סכומי הכסף שייתן לו בתמורה לסוגים שונים של מעשים מיניים. עקב מצבו הכלכלי הקשה של הקטין הוא הסכים להצעת הנאשם, שבצע בו את המעשים (המתומחרים) ונתן לו תמורתם 250 שקלים.

בנוסף, ועל פי כתב האישום היה הנאשם מאמן כדורגל באזור הצפון, ובין השנים 2007-2010 נהג לאמן בין היתר קטינים בגילאי 16-12 שנים, במסגרת קבוצתית ובאימונים אישיים. הוא הציע לארבעה נערים ששיחקו בקבוצות כדורגל בצפון הארץ לאמנם אימונים אישיים בכדורגל ללא תשלום, וביצע בהם את המעשים המגונים בהם הודה.

הרכב השופטים בראשות אב בית הדין השופט יוסף אלרון והשופטים משה גלעד ואברהם אליקים ציין בגזר הדין כי התמונה העולה מהמסכת העובדתית שבכתב האישום הינה תמונה קשה ועגומה ביותר. "בפנינו נאשם, שעיסוקו כמאמן כדורגל נתן לו נגישות לבני נוער, ובכך, זמינות לנצלם מינית לצורך סיפוק סטיותיו המיניות לאורך שנים. הנאשם ניצל למעשה את מעמדו כמאמן כדורגל, את פער הגילאים שבינו לבין חניכיו (הנערים), סמכותו המקצועית ואולי אף היותו דמות אב למי מהם, כדי לנצלם מינית. בפנינו מעשים רבים, המתמשכים לאורך פרקי זמן ניכרים, בחמישה מתלוננים בהם ביצע הנאשם את העבירות המיוחסות לו".

עוד הוסיפו השופטים בין היתר כי: "לא ניתן שלא לעמוד על העובדה המצערת, כי הנאשם, אשר כה חרד עתה להשלכת חשיפת מעשיו על "מעמדו", ואשר היה דמות ככל הנראה מוכרת היטב ומוערכת עד מאד בסביבתו ובקהילתו מושא להערצתם של אותם קטינים שאימן, שחלומם הוא להגיע להישגים בתחומו, השתמש באותו "מעמד" ממש ככלי פיתוי ולכידה, ובתוך כך, פגע פגיעה קשה באותה קהילה בתחומה התנהל ובאמון הבסיסי".

  • עוד באותו נושא:
  • אבי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully