וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יצחקי: "מאמנים וסוכנים ניסו לדחוף את עצמם לרמה"ש"

18.9.2011 / 10:03

הבעלים של המועדון נשם לרווחה אחרי הניצחון על באר שבע, בעיקר לאחר הגיבוי שנתן למאמן. המגן אורי כהן מועמד להצטרף

הרבה לחץ השתחרר אתמול (שבת) אצל עירוני ניר רמת השרון, שהשיגה ניצחון ראשון העונה אחרי שגברה על הפועל באר שבע 1:3 בווסרמיל במסגרת המחזור הרביעי של ליגת העל.

הבעלים של הקבוצה מאיר יצחקי דחה בסיום המשחק את השמעוות על זעזועים צפויים בקבוצה, ואמר: "בכל מצב, מומי זפרן היה נשאר, ולגעת בו בכלל לא היה על הפרק. אני יכול לכעוס עליו או להתווכח איתו, אבל אני אוהב אותו ומעריך אותו מאוד. יעיד כל שחקן שבאסיפה ביום שישי שאמרתי להם כי לא משנה אם נפסיד בבאר שבע וגם בעוד שלושה משחקים אחרי זה, מומי כאן והוא לא הולך לשום מקום. אני מאמין בו ואיתו עד הסוף".

יצחקי סיפר על הלחצים שהיו עליו לפטר את זפרן: "זה היה בושה וחרפה. מי לא התקשר: מאמנים, סוכנים ומי לא שניסו לדחוף את עצמם ואת האנשים שלהם אבל מהר מאוד הם הבינו שאין על מה לדבר. אפילו עד ראש העיר שלנו הגיעו בנסיון לעקוף אותי ולנסות להשפיע אבל אנשים לא הבינו שאין להם סיכוי".

ברמת השרון לא נותר יותר מדי זמן לחגוג את הניצחון בבאר שבע, שכן כבר ביום רביעי מחכה לקבוצה משחק נגד מכבי תל אביב. שחקן בקבוצה אמר לקראת המשחק: "אין זמן לשמוח כי מדובר במשחק הכי קשה היום בליגה. מכבי תל אביב בכושר מצוין ונצטרך לתת 150 אחוזים מעצמנו וקצת מזל כדי לנצח, למרות שאנחנו מאמינים בעצמנו ועם הרבה ביטחון אחרי הניצחון בבאר שבע".

המאמן זפרן דווקא נשמע שקט ושלו אחרי המשחק וסיפר הבוקר: "ניצחנו וזה מה שחשוב. במשחקים ששיחקנו טוב יותר לא הבאנו את הנקודות והיום הדברים צלחו. היה הרבה מאוד לחץ ואנחנו ידענו להתמודד איתו ולקחת אותו למקום נכון".

מי שעשוי להצטרף לקבוצה בימים הקרובים הוא המגן השמאלי של מכבי תל אביב, אורי כהן. למרות הרצון לחזור ולשחק כמה שיותר מהר באצטדיון ברמת השרון, גם המשחק נגד מכבי תל אביב ייערך בוינטר, ובמועדון מצפים ל-4,000 צופים לפחות.

עירוני ניר רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully