וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מריאנו ריברה השווה את שיא השמירות

18.9.2011 / 9:26

הקלוזר של היאנקיז שמר בהצלחה על הניצחון 6:7 בטורונטו, והגיע ל-601. טמפה ביי ניצחה בבוסטון, הפער שני משחקים

זה יקרה הערב, אולי מחר ואולי מאוחר יותר השבוע. מריאנו ריברה, מי שכבר היום נחשב לגדול הקלוזרים בהיסטוריה של הבייסבול, יהפוך בקרוב רשמית גם לשיאן השמירות בליגה. אמש (שבת) ריברה השווה את שיאו של טרבור הופמן העומד על 601 שמירות, כששמר בהצלחה על ניצחון ניו יורק יאנקיז 6:7 בטורונטו. הניצחון הזה הושג לאחר פיגור 6:1 ובאמצעות הומראן מספר 40 של מי שאולי יהיה ה-MVP של ה-AL העונה, קרטיס גרנדרסון.

ריברה בן ה-41 החל להגיש ביאנקיז ב-1995 ולאחר פתיחה לא טובה לקריירה היה מועמד לטרייד על ידי הבעלים ג'ורג' סטיינברנר. התעקשות של ה-GM ג'ין מייקל השאירה אותו בקבוצה, והוא הפך לאיש הסט אפ של ג'ון ווטלנד. ב-1997 הוא הפך רשמית לקלוזר של היאנקיז וההמשך ידוע.

במשחק מסקרן בעל השפעות פלייאוף רבות, ניצחה טמפה ביי בבוסטון 3:4 וצימקה שוב את הפער ביניהן לשלושה משחקים. הלילה ייפגשו דייויד פרייס מהרייז וטים וייקפילד מהרד סוקס, כשניצחון של הקרניים יסייע להם לצמצם לשני משחקים בלבד. בתחילת ספטמבר עמד ההפרש על תשעה משחקים. אוקלנד גברה על דטרויט 2:5.

בבית המערב, לוס אנג'לס איינג'לס הרימה ידיים עם ההפסד בבולטימור 6:2 והניצחון של טקסס 6:7 בסיאטל. 11-12 משחקים לתום העונה, הפער ביניהן עומד על 4.5 משחקים. קנזס סיטי גברה על שיקגו וייט סוקס 3:10.

ב-NL, אטלנטה עשתה עוד צעד לפלייאוף כשגברה על ניו יורק מטס 0:1 בזכות הופעה של שמונה אינינגים ועשרה סטרייקאאוטים של טים הדסון. שיקגו קאבס ניצחה את יוסטון 1:2. הניצחון של פילדלפיה על סנט לואיס 2:9 הבטיח לפיליז את אליפות המזרח בפעם החמישית ברציפות, ועזר גם לברייבס שהגדילו את יתרונם במירוץ הוויילד קארד ל-4.5 משחקים על סנט לואיס. מילווקי עברה את סינסינטי 1:10, ועם יתרון בן 6.5 משחקים על הקרדינלס היא יכולה לקרר את השמפניות.

במערב, אריזונה עושה דפיקות לב מואצות לאוהדיה, לאחר שהפסידה 3:1 לסן דייגו וסן פרנסיסקו ניצחה 5:6 בקולורדו. הפער, שעמד על 8.5 משחקים לפני פחות משבוע, עומד כעת על חמישה. לוס אנג'לס דודג'רס גברה על פיטסבורג 1:6, פלורידה ניצחה בוושינגטון 1:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully