וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ: "הצוות המקצועי טעה הרבה בקיץ"

בעלי הפועל חיפה מאוכזב אחרי הפסד נוסף ומבהיר: "לא אפטר את שירזי". המאמן אמר: "אם יגידו שאני הבעיה, לא אהיה פה"

ברני ארדוב

הפועל חיפה במשבר, שרק הולך ומעמיק. האדומים מהכרמל ספגו הערב (שבת) את הפסד הליגה הרביעי שלהם בארבעה משחקים, 1:0 לבית"ר ירושלים ונראים בצרות קשות במיוחד. נכון לעכשיו, ניצן שירזי לא מתכוון להתפטר, אך הלילה הוא יקיים שיחה עם בעלי הקבוצה יואב כץ. במידה והשניים יחליטו להיפרד, ירון הוכנבוים צפוי להתמנות לתפקיד. כזכור, הוכנבוים עבד בעבר כמאמן בנוער של הפועל חיפה.

"מקווה שהקבוצה תחזור לתלם"

לאחר המשחק יואב כץ היה מאוכזב מאוד מהתוצאה ואמר לוואלה! ספורט: "חבל מאוד על ההפסד הזה, מפני שזה היה משחק בו היינו יכולים וצריכים לנצח, ובמקום זה ספגנו הפסד רביעי ברציפות. אין בכוונתי לפטר את ניצן שירזי. נעשו המון טעויות מקצועיות בקיץ מצד הצוות המקצועי, אבל אני לא חושב שזה הפתרון. עד סגירת חלון ההעברות ננסה להתחזק בשניים או שלושה שחקנים ואני מקווה שזה יחזיר את הקבוצה לתלם ונצא לדרך חדשה".

כץ גם התבטא לראשונה בנושא ערן לוי ואמר: "יכול להיות שחלק מהטעויות שעשינו הן קשורות לשחרורו של ערן לוי ואני לא רואה שהוא היה הבעיה של הקבוצה. אפעל להחזירו לקבוצה ואני מקווה שאיתו ושחקנים נוספים נחזור למסלול הניצחונות. יש לנו משחק מאוד קשה מול הפועל עכו ביום רביעי ואני מקווה שננצח בו".

שירזי עצמו נשמע מתוסכל במיוחד אחרי הפסד נוסף: "רצים לי כל מיני דברים בראש ולא יכולים להתכחש לעובדות: אנחנו עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים. לא פיללנו או רצינו לפתוח כך את העונה. הפועל חיפה לא ניצחה היום או לקחה נקודות, אבל שיחקה כדורגל. אנחנו מחפשים להתחזק. אם הייתי רואה קבוצה חסרת אנרגיות וחיים, הייתי יותר מוטרד, אבל גם ככה אני מוטרד".

על השאלה האם לא היה עדיף להשאיר בקבוצה את ערן לוי, ששוחרר, אמר שירזי: "אני לא רוצה להתייחס לערן לוי. הוא לא חלק מהפועל חיפה. אני מתעסק רק בשחקנים שיש פה והם צריכים להוציא את הקבוצה מהתקופה הקשה ומאמין שהם יעשו את זה.

"ספגנו שער בדקות קריטיות וזה קרה לנו פעם שלישית בארבעה משחקים. אפילו אחרי השער, שלטנו במשחק ויכולנו לכבוש. זו תקופה כזו, תקופה בה הכל הולך קשה ואני מקווה שנצא ממנה מהר. יהיה כאן חיזוק בימים הקרובים. אנחנו תלויים בקבוצות אחרות וזה לא סוד שאנחנו רוצים את שלומי אזולאי ושי מימון. השחקנים שנמצאים פה הם אלה שצריכים להוציא את הקבוצה מהבוץ".

בנוסף, נראה ששירזי לא מתכוון להתפטר: "הדברים שביני לבין יואב כץ נשארים כך. ממני לא מבקשים ללכת, אני לא רוצה פיצוי ולא רוצה כסף על דברים שאני לא עושה. אני מאמין במה שאני עושה ואם יואב כץ יחשוב שאני הבעיה של הפועל חיפה, אז אחרי שתי שניות אני לא אהיה כאן".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

הפועל חיפה עם 0 נקודות אחרי ארבעה מחזורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully