וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי עלה למקום השלישי באליפות אירופה

17.9.2011 / 15:34

המדליסט האולימפי מתקרב מאוד למדליה בבורגאס, יום חלש לנמרוד משיח. לי קורזיץ שמרה על המקום השני בתחרות לנשים

יומה הלפני אחרון של אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד הסתיים היום (שבת) בבורגאס שבבולגריה. המדליסט האולימפי שחר צוברי המשיך להתקדם בדירוג אחרי שסיים את שני השיוטים של היום במקומות 2 ו-8. בתום 13 שיוטים ואחרי זריקות של שני השיוטים הגרועים, צוברי מדורג במקום השלישי הכללי עם 42 נקודות שליליות. יש לו שלוש נקודות יותר מלביירון קוקולאניס היווני שמדורג שני, ושלוש פחות מאיבן פסטור הספרדי שמדורג רביעי. פיוטר מישקה הפולני מוביל בבטחה בדרך למדליית הזהב עם 15 נקודות שליליות בלבד.

נמרוד משיח סבל מיום חלש באליפות ואיבד הרבה נקודות אחרי שסיים את שני השיוטים במקומות 22 ו-14. משיח מדורג במקום השביעי עם 63 נקודות שליליות, אבל למרות שאיבד סיכוי הגיוני לזכות במדליה - הוא ימשיך להילחם עד לשיוט האחרון כדי לנסות ולשפר את הדירוג שלו, וזה בגלל שבמאבק בינו לבין שחר צוברי על הכרטיס ללונדון 2012 כל מיקום חשוב. כזכור, המאבק בין השניים יתפרש על פני ארבע תחרויות, כשזו התחרות הראשונה מביניהן. רון אסולין מדורג במקום ה-29 ולירן מחלב במקום ה-56.

בתחרות לנשים, לי קורזיץ סיימה את שני השיוטים במקומות 15 ו-10 אבל שמרה על מקומה השני הכללי, כשסופיה קלפצקה הפולניה מקדימה אותה בעשרים נקודות. לקראת שיוט המדליות שיתקיים ביום ראשון, קורזיץ מקדימה את הצרפתיה פאולין פרין שבמקום השלישי ב-20 נקודות שליליות. הנציגה הישראלית השניה, מעין דוידוביץ', נהנתה מיום נהדר כשסיימה את שני השיוטים במקומות הראשון והשני וטיפסה למקום התשיעי הכללי עם 106 נקודות שליליות.

אחיה הצעיר של מעין דוידוביץ', דן דוידוביץ', מדורג שישי באליפות לנוער המתקיימת באותו האתר (בתום 13 שיוטים), מעין רפיח מדורג במקום ה-11 ואימרי כץ במקום ה-13. בתחרות לנערות, לורה קישון מדורגת במקום ה-3 בתום 13 שיוטים. היא רחוקה משתי הפולניות שמובילות את התחרות ומקדימה בנקודה אחת פולניה נוספת המדורגת רביעית. נעמי כהן מדורגת במקום השביעי, בר ליאני במקום ה-12 וקורל הלפט במקום ה-14.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully