וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו - הפועל ת"א: שי אבוטבול צפוי לרדת לספסל

הקשר צפוי לאבד את מקומו במרכז השדה מול הפועל עכו, ידין ועבאס יפתחו. קשטן: "אל תלכלכו אחד על השני בתקשורת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* לפני כחודש ניצחה הפועל תל אביב את הפועל עכו 0:2 במסגרת גביע הטוטו. עומר דמארי ומהראן לאלה כבשו.

* בדיוק לפני כשנה הביכה עכו את הפועל תל אביב כשסיימה עימה בתיקו 2:2 באיצטדיון גרין. לאחר המשחק התלונן אלי גוטמן כי חוסר הריכוז של שחקניו נבע מהמרווחים הקטנים בין המשחקים באירופה לליגה הישראלית. האם גם הפעם יהיו תלונות?

* חמישה מפגשים בלבד התקיימו בהיסטוריה בין עכו להפועל תל אביב בליגה הבכירה. ביום ראשון תחפש עכו את הניצחון הראשון שלה על הפועל תל אביב, כאשר המאזן עומד על שלושה ניצחונות לאדומים ושתי תוצאות תיקו.

* במרץ 2010 סיפקו הקבוצות משחק עם שמונה שערים כאשר הפועל ניצחה 3:5 את עכו. וואליד באדיר וערן זהבי כבשו ראשונים, איברהים עבדול ראזאק ורועי דיין צימקו לעכו לפני המחצית, אך במחצית השנייה איתי שכטר, ויקטור מרעי ודדי בן דיין הוסיפו. ראזאק אגב סיים עם צמד. כל הכובשים כבר לא נמצאים בשתי הקבוצות.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי הניצחון על הפועל באר שבע, בהפועל עכו מעוניינים להמשיך במסלול הניצחונות אך לא שוכחים שביום ראשון ניצבת בפניהם אחת הקבוצות הטובות בליגה, ולכן ישמחו גם לנקודה מול האדומים של דרור קשטן. בשל כך חוזר אלי כהן למערך איתו פתח מול הפועל תל אביב בשני המשחקים בעונה החולפת, כלומר עם שלושה בלמים.

הפעם יהיו אלה הבלמים אדי גוטליב, דימקאו פידליס וניסו קפילוטו, כאשר רן קוז'וך ואלירן דנין ימשיכו באגפים ויתמכו יותר בהתקפה. גוטליב ייקח את מקומו בהרכב של ניקולאס פלצ'וק שישוב לספסל בשל שינוי המערך. נבוישה מרינקוביץ' ואלכס דוידוב ימשיכו בקישור יחד עם משה מישאלוף. בהתקפה מקווים כי לואיס זומא יחל לכבוש, מה שלא קרה עד כה. סינטאיהו סלליך ימשיך אף הוא לקבל את הקרדיט בחלק הקדמי. באימון המסכם אלי כהן הזהיר את שחקניו מהתנועה של טוטו תמוז ועומר דמארי כמו גם ההצטרפות של המגנים להתקפה.

הפועל תל אביב:

ההפסד ביום חמישי לראפיד בוקרשט גרם לחוסר שקט בהפועל תל אביב והרבה לכלוכים יצאו מחדר ההלבשה של האדומים על המאמן ושחקנים אף מתחו ביקורת על אחד על השני. אפשר להגיד שזה היה מטען נפץ שעמד להתפוצץ ובהפועל מקווים כי ניצחון מחר מול הפועל עכו, יחזיר את השקט למועדון.

בשל אותם דברים והביקורת שפורסמה בוואלה ספורט על עומר דמארי, אמר היום דרור קשטן באסיפת הקבוצה: "אתם חייבים לשמור על הכבוד שלכם והכבוד של שאר השחקנים, אסור לכם לכלכך אחד השני בתקשורת ואתם צריכים להתנהג כמו קבוצה ולהיות מגובשים".

לאחר מכן קשטן גם דיבר על הליקויים המקצועיים בקבוצה: "פתחנו טוב את המשחק מול ראפיד והייתי מרוצה מהמחצית הראשונה, עשינו טעויות שאסור לנו לעשות. אני רוצה יותר ריכוז בחלק הקדמי וגם אסור שיקרה מצב כמו בשער של ראפיד כששני שחקנים נשארו לבד מול קנדה. הפועל עכו קבוצה מאוד מסודרת ועומדת טוב על המגרש ואנחנו חייבים להגיע מרוכזים למשחק".

קשטן יערוך לא פחות מארבעה שינויים בהרכב מחר. מחמוד עבאס ואביחי ידין יאיישו את מרכז השדה, במקומם של מהראן לאלה ושי אבוטבול שירדו לספסל . גל שיש יחזור לעמדת המגן השמאלי כשביוואן פרסמן יוסט חזרה לעמדת הבלם לצידו של מריו פצ'אלקה כשוואליד באדיר ימתין על הספסל.

יעמדו למבחן

אדי גוטליב (הפועל עכו):

הבלם הצעיר אדי גוטליב יקבל לראשונה את הקרדיט מאלי כהן בהרכב כבלם שלישי. על אף שלצידו ישחקו בלמים מנוסים כמו קפילוטו ופידליס, יאלץ גוטליב להוכיח כי ניתן לסמוך עליו וכי הוא לא יצטרך את גיבויים של השניים לצידו.

עומר דמארי (הפועל תל אביב):

דמארי הגיע כרכש הגדול של הפועל בקיץ וככה גם גובה הציפויות ממנו ונכון לעכשיו עדיין לא מוכיח שהוא שווה את ההשקעה הכספית הגדולה. בשבועות האחרונים ההתקפה האדומה לא מתפקדת ודווקא עכשיו כשיש ביקורת על הקבוצה, החלוץ הצעיר צריך להוכיח כי הוא באמת עשוי מחומר של כוכבים כי איבוד נקודות מול עכו יכניס את האדומים למשבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, דימקאו פידליס, ניסו קפילוטו, אדי גוטליב, אלירן דנין, משה מישאלוב, אלכס דוידוב, נבוישה מרינקוביץ', סינטאיהו סלליך, לואיס זומא.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, מריו פצ'לקה, ביוואן פרנסמן, גל שיש, אביחי ידין, מחמוד עבאס, נוסא איגייבור, מירקו אורמוש, טוטו תמוז, עומר דמארי.

עדכון ראשון: 15:32

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully