וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: במרכז העניינים

17.9.2011 / 12:48

דטרויט גברה 1:3 על אוקלנד, זכתה בבית המרכז של ה-AL ועלתה לפלייאוף. בוסטון ניצחה 3:4 את טמפה ופתחה שוב פער

העונה הנוכחית ב-MLB לא בדיוק התאפיינה במתח עד השנייה האחרונה בכל הבתים, כפי שהתרגלנו לראות בשנים קודמות ואכן, הלילה (בין שישי לשבת), כשבוע וחצי לפני סיום העונה הרגילה, דטרויט טייגרס ניצחה 1:3 את אוקלנד, זכתה בבית ה-AL מרכז ובכך השלימה את העפלתה לפלייאוף. לטייגרס זו אליפות בית ראשונה מאז 1987 כמו גם הפעם הראשונה בה הם זוכים בבית המרכז (אחרי חלוקת הבתים המחודשת). דטרויט השיגה את ניצחונה ה-13 בספטמבר, לצד שני הפסדים בלבד והבטיחה לעצמה את אחד משמונת הכרטיסים לאוקטובר. את הניצחון הלילה קצר דאג פיסטר, כשהשמירה הולכת לחוסה ולורדה. המאמן ג'ים לילנד אמר: "כשהיינו שבעה משחקים מאחורי קליבלנד במהלך העונה, אף אחד לא האמין בנו, אבל השחקנים עבדו קשה ונשארו יחד וזה מגיע להם".

עוד ב-AL: קבוצה נוספת שהשיגה ניצחון קריטי הלילה היא בוסטון, שחזרה פעמיים מפיגור ביתי וגברה 3:4 על טמפה בעזרת הומראן של מייק אבילס. ג'וש בקט שחזר מפציעה, ניצח. הרד סוקס הגדילו את יתרונם מהרייז לארבעה משחקים במירוץ לווילד קארד, אבל המילה האחרונה טרם נאמרה בגזרה הזו. לוס אנג'לס איינג'לס, שהפסידה 8:3 לבולטימור, רחוקה כבר חמישה משחקים מבוסטון והיא גם לא ניצלה את ההפסד של טקסס, 4:0 בסיאטל. הפער בין לוס אנג'לס לטקסס עומד על 3.5 משחקים.

מהכיוון השני, הרד סוקס אולי לא נכנעו סופית גם במירוץ לאליפות בית ה-AL מזרח, כשהיאנקיז הפסידו הלילה 5:4 בטורונטו מסינגל ניצחון של חוסה מולינה באינינג התשיעי. הפער בין ניו יורק לבוסטון עומד גם הוא על 3.5 משחקים. במשחקים נוספים גברה קנזס סיטי על שיקגו וויט סוקס 6:7 עם דאבל ניצחון של אריק הוסמר. ג'ים ת'ומה הבלתי נגמר חבט להומראן 603 בקריירה וסייע לקליבלנד לעבור את מינסוטה עם 6:7, כשאובלדו חימנס סופסוף מנצח.

ב-NL: מילווקי ממשיכה להתקרב לפלייאוף וניצחה 3:6 את סינסינטי. שני הומראנים ל"פטיש העברי" ריאן ברון, שהשיג עונת 30-30, הומראנים וגניבות בסיסים. הברוורס מובילים ב-5.5 משחקים על סנט לואיס, שעברה ב-11 אינינגים 2:4 את פילדלפיה, שמחכה לפלייאוף. המירוץ לווילד קארד מתעורר גם בחטיבה הזו, אחרי שאטלנטה חטפה 12:2 ביתי מניו יורק מטס והיתרון שלה על סנט לואיס הצטמק ל- 3.5 משחקים בלבד. שני הומראנים לדיוויד רייט במשחק הזה.

במערב, אריזונה הפסידה 2:0 בסן דייגו, סן פרנסיסקו ניצחה 1:9 בקורולדו והפער ביניהן שוב ירד לשש לטובת הדיאמונדבאקס. בשאר המשחקים: יוסטון לא ניצלה שני הומראנים של קרלוס לי והפסידה 4:3 לשיקגו ב-12 אינינגים. חבטת הניצחון במקרה הזה שייכת למרלון בירד. פלורידה ניצחה 0:3 את וושינגטון, כשחבייאר ואסקז הרשה רק חמש חבטות והשיג את הניצחון. לוס אנג'לס דודג'רס גברה 2:7 על פיטסבורג האומללה.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully