וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל כפר סבא: גיא עזורי התפטר, אייל לחמן מועמד

16.9.2011 / 20:41

המאמן סיים את תפקידו לאחר ההפסד 2:0 לבת ים וארבעה משחקים ללא ניצחון. אייל לחמן המועמד המוביל להחליפו

מאמן הפועל כפר סבא, גיא עזורי, התפטר היום (שישי) מתפקידו לאחר ההפסד הביתי 2:0 למכבי בת ים. בסיום המשחק נכנס עזורי לחדר בו ישבו הבעלים הראל רייכמן ועוד מספר חברי הנהלה והודיע על התפטרותו בעקבות המצב בקבוצה. בשבועיים האחרונים היו לא מעט לחשושים סביב המשך עבודתו של עזורי, כאשר בסביבת המועדון כבר הועלו מועמדים להחליפו, מה שזירז את החלטתו של המאמן לסיים את תפקידו. בשלב זה מדברים במועדון על אייל לחמן כמועמד העיקרי להחליפו. לחמן התפטר לפני כשבוע מהפועל רעננה ובסך הכל מאוד מוערך בהנהלת המועדון.

עזורי החל את קריירת האימון שלו בבית"ר ירושלים עת היה עוזרו של אלי אוחנה ולאחר התפטרותו של הראשון הפך למאמן ראשי במשך מספר חודשים עד להגעת לואיס פרננדז ואז שוב חזר לעמדת העוזר. בתום אותה עונה עבר לאמן את קבוצת הנוער של בית"ר וזכה עמה שנתיים ברציפות באליפות. לאחר מכן אימן את מכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע והפועל אשקלון, אך באף אחת מהן סיים את העונה במועדון, כאשר הקדנציה האחרונה באשקלון עם פרוספר אזגי מילאה היטב את מדורי הספורט והתקשורת בכל הנוגע לסיום המכוער של ההתקשרות.

עזורי מונה למאמן הפועל כפר סבא לצמד משחקי המבחן על העלייה מול הפועל פתח תקוה והמשיך לפתיחת העונה הנוכחית. כפר סבא, שפספסה בשנתיים האחרונות את העלייה לליגת העל, החלה את העונה עם שלוש תוצאות תיקו, הפסד ושני שערי זכות וכעת תנסה להתאושש עם מאמן חדש על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully