וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל חיפה: זנדברג יעצור את המפולת?

הקשר הוותיק יפתח לראשונה בהרכב האדומים, שיחפשו נקודות ראשונות העונה. סטיבן כהן צפוי להיות כשיר (ש', 20:50, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בעונה שעברה פגשה בית"ר פעמיים את הפועל חיפה וניצחה בקרית אליעזר 0:2 (צמד של חן עזריאל) ו-0:1 בטדי (משה בן לולו).

* הפעם האחרונה בה יובל נעים אירח את הפועל חיפה ברמת גן היה זה עם הפועל פתח תקוה והוא ניצח 0:2 (צמד של דודו ביטון).

* במידה ובית"ר תשיג מחר ניצחון ביתי שני רצוף מפתיחת העונה זה יהיה הישג לא קטן היות והיא עשתה זאת רק פעם אחת בלבד בעשר השנים האחרונות, בעונת הדאבל ב20082007.

* בעונות 01/02 ו-04/05, בהן הפועל חיפה ירדה לליגה הלאומית, בעשרת המחזורים הראשונים החא רשמה שישה הפסדים, שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות בלבד. אם כך, הגיע הזמן שהאדומים יתחילו לצבור נקודות.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

יובל נעים מתחיל השבוע להתמודד עם הסגל הקצר שלו כאשר קובי מויאל פצוע וייעדר בוודאות מהמשחק ואילו סטיבן כהן ערך אימון מלא אך עדיין ישנו ספק קטן לגבי שיתופו במשחק מחר. ביומיים האחרונים תורגלו מספר אופציות בתפקידים של השניים, כאשר אביתר ברוכיאן או אופיר קריאף אמורים להחליף את מויאל, ואילו במידה וכהן לא יהיה כשיר ישחק עדן נחמני בהתקפת הקבוצה כשעמית בן שושן ירד אחורה וישחק לצד אבירם ברוכיאן. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב. נעים אמר לשחקנים בנוגע למחליפים: "לא נבכה על הסגל שלנו, כל מי שמקבל את החולצה של בית"ר ומתאמן כאן צריך להוכיח שהוא ראוי לקרדיט".

מעבר לכך, נעים אמר לשחקנים באסיפה לפני האימון: "הפועל חיפה חיה פצועה וזה משחק שצריך מאוד להיזהר ממנו כי אין להם מה להפסיד. אנחנו נקום או ניפול על הקצב שלנו. הלחם שלנו זה המחוייבות, הלחימה, הנחישות והקצב שלנו. אם נשמור על הקצב הטוב שלנו מהמשחקים הראשונים, להפועל חיפה יהיה קשה מאוד לעמוד נגדנו ונכריע את המשחק. אם לא נעשה את זה אנחנו עלולים לשלם על זה. זה מסוג המשחקים שהוא פרשת דרכים - ללכת לכיוון החלק העליון של הטבלה עם ניצחון או לחלק התחתון עם הפסד".

לפחות 5,000 אוהדים צפויים להגיע מחר לרמת גן. אוהדי הקבוצה ישבו בשערים 2 ו-3.

הפועל חיפה:

שבוע לא פשוט עבר על הפועל חיפה. לאחר ההפסד השלישי ברציפות, במועדון לא ממש יודעים כיצד לצאת מפתיחת העונה הגרועה של הקבוצה ולבנות את ביטחון השחקנים לקראת המפגש הקשה עם בית"ר. נקודה נוספת שלא הוסיפה אווירה חיובית היתה החרמת האימונים של הבלם אושרי רואש, שגם היום לא הגיע לאימון. בקבוצה ממשיכים לחפש חיזוק, במיוחד בהתקפה, ומקווים לסכם על העברתו של שלומי אזולאי מהיריבה העירונית. ניצן שירזי צפוי לערוך מחר שני שינויים בהרכב, כאשר מיכאל זנדברג צפוי לפתוח לראשונה במקום משה ביטון המאכזב, ואילו שרון לוי יחליף את הקפטן אייל טרטצקי הפצוע.

בחיפה לא מדברים בגלוי על מעמדו המעורער של המאמן ניצן שירזי, אך הפסד רביעי בהחלט יכול להביא לשינוי בעמדת המאמן, למרות ששירזי כרגע מקבל את הגב מהבוס יואב כץ. מי שהוזכר כמועמד לאימון האדומים הוא ירון הוכנבוים.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים - מיגל פורטיז'ו

הבלם הארגנטינאי לא הפגין יכולת טובה במיוחד בבלומפילד ויובל נעים טוען כי הוא צריך מעט זמן בכדי להיכנס לכושר. מחר זה מסוג המשחקים שההגנה תהיה חשופה ופורטיז'ו יצטרך להתחיל ולהפגין ניצוצות.

הפועל חיפה - מיכאל זנדברג

קשה להפיל תיק על שחקן שנמצא עם הקבוצה רק שלושה שבועות, אך זנדברג מצא את עצמו בסיטואציה מוזרה, שבה הקבוצה חייבת איזשהו שינוי מהותי על המגרש והוא חייב להוכיח לכולם שעדיין לא שכח לשחק כדורגל. בחיפה יעלו מחר בתקווה לעצור את שרשרת ההפסדים ויכולת טובה של הקשר בהחלט יכולה לעזור לקבוצה להשיג את הנקודות הראשונות העונה בליגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, תומר בן יוסף, מיגל פורטיז'ו, אבי ריקן, דן איינבינדר, שי חדד, אביתר ברוכיאן (אופיר קריאף), אבירן ברוכיאן, סטיבן כהן (עדן נחמני), עמית בן שושן.

הפועל חיפה: רן קדוש, מועיין חלאיילה, גולן חרמון, ליאור ז'אן, שרון לוי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, מיכאל זנדברג, סטפן דנקוביץ', איימוס קולי.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully