וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - רמת השרון: גביש כתב נגד המועדון בפייסבוק

הבלם: "מתנצל בפני הקהל על טיפשותם של אחרים". זפרן בונה על הפתעה (ש', 19:30): "הלחץ בבאר שבע משפיע עליהם לרעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* שבע תוצאות תיקו ב-13 מפגשים, זה המאזן עד היום במפגשים בין הקבוצות. לכל קבוצה שלושה ניצחונות. גם מאזן שערי הזכות והחובה של שתי הקבוצות זהה (16).

* בשלושה מתוך ארבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בוסרמיל, באר שבע ספגה שלושה שערים. בכלל, באר שבע לא ניצחה את רמת השרון בכל ששת המפגשים האחרונים. הניצחון האחרון הושג באוקטובר 2007. כן, בוסרמיל.

* מאז תחילת אפריל, רמת השרון לא ניצחה משחק חוץ במשחק רשמי. היריבה אז הייתה עירוני ג'ת אל אהלי.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

"בהצלחה מחר לקבוצה, אני אשב אתכם ביציע. מתנצל בפני הקהל על טיפשותם של אחרים". כך כתב היום (שישי) הבלם עודד גביש בדף הפייסבוק שלו, זאת לאחר שאתמול התעמת עם הקשר לאריה קינגסטון. בבאר שבע רתחו הבוקר מזעם על הבלם שעשוי לשלם מחיר כבד ולהיענש שוב בעקבות דבריו, וזאת בנוסף לכך שלא ייכלל בסגל למשחק מחר.

בקבוצה טוענים כי רק לאחרונה מצאו עדכון אחר בדף הפייסבוק של הבלם בו כתב: "בקיץ הייתי צריך לחשוב עם הלב ולא עם הראש". גורם במועדון אמר היום: "בושה וחרפה, הוא ייענש שוב על מה שעשה. הוא קבר את עצמו". מבחינת ההרכב למשחק, המאמן מתלבט האם להשאיר את לואיס טורס בעמדת המגן הימני או לפתוח עם אביתר אילוז. אבי יחיאל וריאן אדלי צפויים לפתוח במקום השניים שהושעו. מוטי מלכה עשוי לפתוח לבדו בחוד בגלל הרחקת עידו אקסברד. דובב גבאי צפוי להשתלב במהלך המשחק.

רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק מחר בלחץ גדול מאוד. העובדה כי הקבוצה נוצחה בשלושת המשחקים הראשונים של העונה ועדיין לא צברה נקודה בליגת העל מלחיצה מאוד את אנשי המועדון, שיודעים שאחרי באר שבע הקבוצה תשחק נגד מכבי תל אביב ללא יותר מדי סיכויים להביא נקודות. במועדון מבינים שהמצב בבאר שבע יעמיד מולם חיה פצועה אך יחד עם זאת בונים דווקא על הלחץ בבאר שבע כשהמאמן מומי זפרן אמר לשחקנים: "אנחנו צריכים לנצל את מה שקורה שם לטובתנו, הלחץ בבאר שבע משפיע לרעה על השחקנים ועם שקט נפשי אפשר לחזור עם תוצאה טובה משם".

בנוגע להרכב, יניב לביא יפתח במקומו של אבי סופר כאשר נאור פסר יחזור מהרחקה. בקישור צפוי יוסי אופיר לחזור להרכב לאחר שהודח מהסגל במשחק האחרון ואילו בהתקפה צפויים ברוך דגו ותומר סוויסה להצטרף לאלן מסודי ורומולו. ברמת השרון אמרו על ההרכב: "אולי זו הבעיה שלנו, השינויים שגורמים לחוסר יציבות, צריך למצוא הרכב אחד שירוץ, אי אפשר לעשות בכל משחק שני שינויים בהגנה, שניים בקישור ועוד אחד או שניים בהתקפה ולצפות להיראות טוב".

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: אביתר אילוז

לא ברור מה הקהל של הפועל באר שבע מוכן לספוג יותר: את העובדה שאין שחקני בית בהרכב, או שהקבוצה שלהם משחקת ככה? מהלחץ שהקהל מפעיל על קלינגר עולות כמה שאלות, האם אילוז היה משחק בשבוע שעבר המחאה הייתה מצטמצמת? האם התרומה שלו היא גדולה עד כדי כך שהקבוצה תשנה את פניה ותשחק טוב יותר? התשובות ממש בקרוב.

רמת השרון: מומי זפרן

אחרי אפס נקודות משלושה משחקים, כבר הגיע השלב שבו שרשרת ההפסדים חייבת להיפסק אחרת בסופו של יום יתבצע זעזוע בצוות המקצועי.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי, לואיס טורס (אביתר אילוז), אבי יחיאל, וויליאם סוארס, שמעון הרוש, ריאן אדלי, אביתר אילוז (אמג'ד סלימאן), יוסי שבחון, סיראז' נאסר, מוטי מלכה.

רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, משה אבוטבול, אלן מסודי, תומר סוויסה, ברוך דגו, רומולו.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט
רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully