וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת - הפועל פ"ת: הקהל תקוע מחוץ לאצטדיון

16.9.2011 / 16:34

מערכת ספירת הקהל ברמת גן לא עובדת, ואלפי האוהדים נשארים בחוץ. גורם במשטרה: "התרענו מראש על הבעיה היום"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בכל אחד מארבעת הדרבים האחרונים נשלף כרטיס אדום אחד או יותר, לששה שחקנים בסך הכל. המורחקים: גל כהן, ניצן דמארי, שגיב כהן, שניר דורי, עומר גולן, קובי גנון.

* לעומר גולן, שלא יפתח בהרכב, חסר שער אחד כדי להיות מלך שערי הדרבי היחיד של מכבי פתח תקוה בכל הזמנים. כיום הוא מחזיק בתואר יחד עם אליעזר שפיגל, כשלכל אחד מהם שבעה שערים.

* להפועל יש יתרון ברור במשחק הדרבי (44 ניצחונות, 36 תיקו ו-35 הפסדים), והיא שולטת גם במאזן משחקי החוץ: 20 ניצחונות, 16 תיקו ו-17 הפסדים.

* למרות הנתון הקודם, בשנים האחרונות השתנתה מעט התמונה. מאז נובמבר 2005 ניצחה הפועל רק פעמיים. הנתון היותר מדאיג עבורה: מכבי ניצחה שבעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים בהן אירחה.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

מערכת ספירת הקהל לא עובדת ולכן בשעה זו, 25 דקות לפתיחת המשחק, לא מתאפשרת כניסת אוהדי הקבוצות. גורם במשטרה אמר שמערכת ספירת הקהל לא עובדת כבר שלושה משחקים והם התריעו מראש לגבי המשחק הערב.

לפני שהחל באימון המסכם לדרבי, דאג מרקו בלבול להורות לסבסטיאן סנסוני להתאמן בחדר הכושר וכצפוי הוא לא יהיה בסגל למשחק. לאחר האימון הוא ערך אסיפה, אבל לפניה נטל את רשות הדיבור מנהל הקבוצה, עמי פאן. "כשהייתי ילד, אוהדי הפועל צחקו עליי, הם היו מספרים שלקחו חמש אליפויות ואנחנו לא", אמר להם. "חשוב לי שתנצחו את המשחק הזה. בקבוצת הנוער תמיד ניצחתי, זה מה שהייתי רוצה שיקרה גם בבוגרים".

שחקנים בפתח תקוה אמרו לאחר דבריו של פאן: "הדברים שלו ריגשו מאוד. זה רק מראה כמה אכפת לו מהמועדון. חשוב מאוד שננצח בשבילו". אגב, אוהדי הקבוצה שהגיעו אתמול לאימון דאגו לעודד גם היום את השחקנים. "זה המשחק הכי חשוב העונה", הבהירו להם.

בלבול בקרין קטעים מהמשחק של הפועל פתח תקוה נגד קרית שמונה והתמקד בעיקר בתנועה בחלק ההתקפי. לשחקנים הוא אמר: "צריכים להיראות כמו קבוצה. אני רוצה מלחמה, דרבי זה דרבי. חייבים לנצח מחר". עומר גולן ערך אימון מלא עם הקבוצה ומחר יוחלט האם ייכלל בסגל, אך בכל מקרה הוא לא יפתח בהרכב.

הפועל פתח תקוה:

"אוהדי מכבי פתח תקוה המעטים מרוצים מאוד ממה שקרה בקיץ במועדון שלנו, אבל אנחנו נראה להם שהמועדון יותר חזק מהם. נעלה לדרבי במטרה ברורה לנצח אותם ולהחזיר את ההגמוניה להפועל". כך אמר הבוקר שחקן בהפועל פתח תקוה לקראת המשחק מחר.

שחקנים בקבוצה סיפרו כי האווירה לקראת הדרבי הורגשה היטב החל מהאימון אתמול, אז החלו לדבר השחקנים על חשיבות המשחק עבור האוהדים. ללנדאו שוב אין יותר מדי ברירות והוא ייאלץ לעלות עם הרכב זהה לזה ששיחק במחזורים הקודמים. הסיבה לכך: אף שחקן עדיין לא חתם במועדון מלבד אוראל אדרי, שעבר בבקרה וייכלל בסגל.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר

שטראובר עשה קריירה על משחקים כאלה, שבהם הוא לא צריך לצרוח כדי להעיר את שחקני ההגנה, או למחוא כפיים אחרי שהקבוצה סיכלה עוד מצב מסוכן ברחבת ה-16. ההשפעה של שטראובר על השחקנים יכולה להשפיע רבות על המשחק הזה. כשעומר גולן לא נמצא על המגרש, שטראובר הופך להיות הרבה יותר אפקטיבי ובולט עבור החברים שלו. חכו ותראו מה יקרה אחרי הנפילה הראשונה או קרבות האגרוף הראשונים בתוך הרחבה שלו.

הפועל פתח תקוה: יגאל אנטבי

בהרכב של הפועל פתח תקוה יש רק שחקן אחד, יניב לוזון, שגדל על הדרבי של פתח תקוה, אבל יש גם שחקן אחד שמבין יותר טוב מכל אותם שחקנים מה זה דרבי אמיתי, שבשבילו שווה לשבור רגל ולהפסיד במחזור הבא. יגאל אנטבי היה מזוהה במשך שנים כמגן השמאלי הכי חשוב של הפועל תל אביב, גם במשחקים האלה. הניסיון שלו אמור ללמד את הצעירים שמסביבו מתי להתאפק ולהבליג ואיך לא לשלוח את האגרוף לפרצוף של קובי גנון או ניצן דמארי, כשהיריבה מנסה להיגרר לפרובוקציות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר; אורי אוזן, תומר אלבז, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, ג'סטיס וומפור, ציון צמח, דני פרדה; טל בן חיים, ויקטור מרעי.

הפועל פתח תקוה: אוסטין אג'ידה; לורן בן ארי, אסף בן מוחה, פביאן סטולר, יגאל אנטבי; אייל שן, ג'ונתן אסוס, יניב לוזון, גיא צרפתי; אור פישביין, אוראל אדרי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט
הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully