וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "חבל שיש פה ילדים חסרי תרבות"

מאמן הפועל ת"א לא התרגש מהקריאות נגדו בהפסד לראפיד והסביר: "הם שיחקו מגעיל". אבוטבול: "אנו לא בתקופה טובה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: נועם אשל


הפועל תל אביב פתחה הערב (חמישי) ברגל שמאל את שלב הבתים של הליגה האירופית, שנכנעה בביתה 1:0 לראפיד בוקרשט הרומנית. הקבוצה של דרור קשטן לא נראתה טוב לאורך מרבית המשחק, והתקשתה לנצל את המצבים אליהם הגיעה למרות ההרכב ההתקפי שהעלה המאמן, עם טוטו תמוז, עומר דמארי ומהראן לאלה. לקראת סוף החודש תצא הקבוצה לפולין למשחק חוץ מול לגיה ורשה, בו תקווה לרשום נקודות ראשונות במפעל העונה.

דרור קשטן: "ראינו שיפור בהנעת הכדור"

בתום המשחק שרקו האוהדים האדומים שריקות בוז כנגד המאמן דרור קשטן, ככל הנראה גם בצל פרשת סלים טועמה, שהתנצל, שב לסגל והערב עלה כמחליף בשלהי המחצית השניה. קשטן התייחס לקריאות בשמו של אלי גוטמן ואמר: "כל הכבוד לאלי גוטמן. הוא עשה עונה נפלאה בהפועל, כנראה לא סתם קראו בשמו". לגבי הקריאות נגדו הוסיף המאמן: "עברתי הרבה מאוד בכדורגל ויש קהל שדורש. אבל עם זאת, חבל שאין תרבות לילדים פה וזה מה שכואב לי".

"אני מאוכזב כי אני חושב שהרומנים, להוציא את השער, לא הגיעו לאף הזדמנות. זה היה כדורגל מכוער מאוד", תקף מאמן האדומים דרור קשטן בסיום. "אבל בכדורגל, באירופה, כשאתה מגיע למצבים - והגענו לארבעה מצבים של אחד על אחד מול השוער - אתה חייב לנצל את זה".

המאמן המפסיד הוסיף: "עם כל האכזבה הגדולה, גם שלטנו בכדור לאורך רוב שלבי המשחק. זה שלא הבקענו זה לזכות השוער שלהם ולא הקבוצה שלהם. ראינו שיפור בהנעת הכדור ויכול להיות שאם היינו מבקיעים כמה שערים היום, המנגינה הייתה שונה לחלוטין. כשאתה משחק בבית, שולט בקצב המשחק ומגיע להזדמנויות וסופג שער ממצב מקרי, זה מאכזב. הם שיחקו עם עשרה אנשים מאחורי הכדור והפסיקו את המשחק כל הזמן לאחר שהובילו".

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

נוסא איגייבור: "ברמות האלה, אסור לפספס הזדמנויות מול השער"

קשר האדומים שי אבוטבול הוסיף: "הגענו היום לארבעה מצבים לפחות, מהם יכולנו להבקיע. אבל בסופו של דבר ספגנו שער ואין מה לעשות. חייבים להרים את הראש לקראת יום ראשון. יש לנו ליגה ואסור לנו לשקוע יותר מדי בהפסד הזה. קשה להסביר מה עובר עלינו, שיחקנו מול בית"ר מחצית ראשונה רעה מאוד אבל הצלחנו לנצח.

"דווקא פה, כששיחקנו טוב יותר לא הצלחנו לנצח. אנחנו נמצאים בתהליך של בנייה ואני מקווה שנמשיך להשתפר ולהיראות יותר טוב. במהלך עונה יש משחקים פחות טובים וכמו מול בית"ר ובני יהודה, חשוב לבוא ולנצח במשחקים הללו. נכון שאנחנו לא בתקופה טובה, אבל אנחנו מנצחים ומביאים נקודות. חבל שהיום זה לא קרה, אני מקווה שזה יקרה בעתיד. עוד לא התחלנו וזה עדיין מחזור ראשון. אי אפשר להספיד אותנו. לאט לאט נתקדם ויהיה בסדר".

נוסא איגייבור אמר: "סבלנו ממזל רע. היינו טובים יותר על המגרש, אבל לא הצלחנו לנצל את ההזדמנויות שלנו, חבל". על התפקוד שלו אמר הניגרי: "זה התפקיד הטבעי שלי. אני מאוד אוהב לשחק באמצע, אבל עושה את מה שהמאמן דורש על הצד הטוב ביותר".

על השאלה האם הפועל מספיק טובה כדי לעבור שלב הוסיף איגייבור: "זה עדיין מוקדם, אבל אנחנו חייבים לדעת שברמות הללו אסור לנו לפספס הזדמנויות מול השער. ראפיד בהזדמנות אחת הצליחה לנצח את המשחק וזה דבר שאנחנו חייבים ללמוד ממנו".

ביוואן פרנסמן: "לא ניצלנו את ההזדמנויות שלנו והם ניצלו את המצב היחיד שלהם. היינו חסרי אחריות בהגנה ושילמנו על הטעות שעשינו. זה משחק ראשון מתוך שישה ואנחנו חייבים לעבוד ביחד כדי להשיג תוצאות טובות במשחקים הבאים. הסגל שלנו שונה מהעונה שעברה, אבל יש לנו סגל מספיק טוב כדי לעלות לשלב הבא. חייבים להיות בטוחים ביכולת שלנו, גם כיחידים וגם כקבוצה".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully