וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: גם מילאן מצ'באן לא מתלהב מקאחה לבוראל

15.9.2011 / 18:35

לאחר שניסו להשאיל את ריצ'ארד הנדריקס בלא הצלחה, נתקלו הצהובים בקשיים גם עם הסרבי, שיוצע לקבוצות אחרות באירופה

במקביל לשיחות על שרונאס יאסיקביצ'יוס, במכבי תל אביב עדיין עמלים על השלמת סגל השחקנים בקבוצה. הצהובים אמנם הציעו את מילאן מצ'באן לקאחה לבוראל , אולם לוואלה! ספורט נודע כי המגעים עם הבאסקים נפלו לאחר שהסרבי הודיע לקברניטי מכבי תל אביב כי הוא מסרב לעבור לקבוצתו של דושקו איבנוביץ'. למרות שהסרבי אינו מעוניין לעבור ללבוראל, בשורות האלופה הישראלית לא שוללים את השאלת מצ'באן לקבוצה אחרת באירופה. כך יוצא שכשבועיים לפתיחת הליגה האדריאטית, עדיין לא ברור כיצד יושלם פאזל השחקנים של הצהובים וכיצד ייראה הסגל.

בימים אלה נמצא מצ'באן בליטא עם נבחרת סרביה, ומגלה עד כה יכולת לא רעה בכלל ביורובאסקט עם 6.3 נקודות ו-4.3 ריבאונדים למשחק, ב-15.5 דקות למשחק. הערב (21:00, ספורט2) הוא יפגוש עם נבחרתו את דיוויד בלאט ונבחרת רוסיה, ברבע הגמר של האליפות.

סירובו של מצ'באן מגיע לאחר שההנהלה לחצה על דייויד בלאט לשחרר את ריצ'ארד הנדריקס, שאמור היה להיות מושאל לקאחה לבוראל, אלא שהשחקן לא חפץ גם הוא בהצעת הבאסקים ובלאט מעוניין להשאירו במועדון. עם זאת, יש לציין כי הסיפור עם הנדריקס לא סגור ועדיין ישנם גורמים בהנהלה שרוצים להשאילו לקבוצה הבאסקית. גורם מקורב לקאחה לבוראל מספר כי איבנוביץ', שמעוניין להוסיף לקבוצתו שני שחקנים, אינו שלל אף לקלוט את מצ'באן והנדריקס יחדיו.

בתוך כך, ביום ראשון הקרוב תצא מכבי תל אביב לשבוע של מחנה אימונים וטורניר הכנה באנז'ר שבמערב צרפת, במרכזו של חבל הלואר. במהלכו תערוך הקבוצה אימונים, והחל מה-22.9 תקיים שלושה משחקים, יום אחרי יום, במסגרת טורניר PRO STARS, בו ישתתפו גם נאנסי, וילרבאן, לה מאן, שולה וגראבלין, כולן צרפתיות.

הקבוצה העמיקה את שיתוף הפעולה עם רשת המסעדות "מוזס", ובפעם הראשונה יעלה ספונסר משני על מכנסי הקבוצה עם הלוגו של המסעדה.
כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully