וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסאין בולט: "אני מתכוון לקבוע את תוצאת השנה בבריסל"

15.9.2011 / 17:49

שיאן העולם ירוץ שוב ל-100 מטרים בתחרות האחרונה בסבב ליגת היהלום בבריסל (שישי, 21:00, ספורט1). בלייק יתחרה ב-200

שלושה ימים אחרי שיוסאין בולט חזר לככב בריצת ה-100 מטרים וניצח בתחרות הגרנד פרי בזאגרב בזמן של 9:85 שניות, הוא ינעל את סבב ליגת היהלום לשנת 2011 בתחרות שתתקיים בבריסל (שישי, 21:00, שידור ישיר בספורט1 וספורט1 HD). בהזדמנות האחרונה שלו השנה, ינסה שיאן העולם לסיים את העונה כששמו חתום על תוצאת השנה בעולם. מי שמחזיק בתוצאת השנה הוא בן ארצו אסאפה פאוול, שקבע 9:78 שניות. בולט אמר לקראת התחרות: "אני ממש רוצה לקבוע את תוצאת השנה בעולם, אני מרגיש שיש לי את היכולת ברגליים ואני אוהב את המסלול הנפלא בבריסל". כמו בזאגרב, לא יהיו לבולט מתחרים מהשורה הראשונה גם הפעם. יריבו העיקריים בריצה יהיו בני ארצו נסטה קרטר ולרון קלארק, והאמריקאים ג'סטין גאטלין וטראוויס פאדג'ט.

אלוף העולם ב-100 מטרים יוהאן בלייק יתחרה בבריסל במרחק הכפול, כשיריביו העיקריים יהיו בן ארצו ניקל אשמייד והאמריקאי וולטר דיקס (שיא אישי של 19:69 שניות), שינסה לנצל את היעדרותו של בולט כדי לסיים במקום הראשון. אלוף ושיאן העולם ב-800 מטרים, דייויד רודישה הקנייתי, ינסה לשבור את שיא האיצטדיון של וילסון קיפקטר ואולי לשבור את שיאו העולמי. גם הפעם הוא יתמודד נגד יריבו המושבע, אבובאקר קאקי הסודני. בשדה נראה קרב מעניין בבור הקפיצה המשולשת בין פיליפס אידוו הבריטי, וויל קליי האמריקאי שהפתיע עם מדליית הארד באליפות העולם בדאגו (17.50) ואלכסיס קופלו הקובני שירצה להוכיח שמקומו עדיין בטופ של הטופ העולמי.

בתחרות הקפיצה לגובה לנשים נקבל קרב נוסף בין אנה צ'יצ'רובה הרוסיה לבלנקה ולאסיץ' הקרואטית, כשגם השבוע בזאגרב הייתה זו הרוסיה שניצחה. ריצת ה-100 מטרים לנשים תזמן לנו מפגש בין ארבע ספרינטריות ענקיות: אלופת העולם כרמליטה ג'טר, דבי פרגוסון-מקנזי מהבהאמאס, ורוניקה קמפבל-בראון מג'מייקה וקלי אן-בפטיסט מטרינידד. בריצת ה-100 משוכות לנשים נראה שוב את סאלי פירסון האוסטרלית מנסה להתקרב לשיא העולמי (12:21 שניות) ואת דניאל קרתורס האמריקאית מנסה לסכן אותה. עוד ריצה מעניינת תהיה ל-400 מטרים לנשים, כשאלופת העולם מבוצוואנה אמנטל מונטשו תתמודד נגד כריסטין אורוגו הבריטית שנפסלה בדאגו ואנטונינה קריבושפקה הרוסיה שגם היא ירדה העונה מ-50 שניות.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully