וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר צוברי ונמרוד משיח ירדו בדירוג בבורגאס

15.9.2011 / 17:17

שני גולשי הרוח שמתחרים על מקום בודד בלונדון איבדו הרבה נקודות באליפות אירופה. לי קורזיץ ממשיכה לשמור על המקום השני בנשים

אחרי יום חופשי נמשכה היום (חמישי) אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם ניל פרייד בבורגאס שבבולגריה. שני הגולשים הישראלים הבכירים, נמרוד משיח ושחר צוברי, איבדו נקודות יקרות וצנחו מספר שלבים בדירוג. צוברי שדורג רביעי בתחילת היום, סיים את שני שיוטי היום במקומות 4 ו-10 וירד למקום השישי. משיח שדורג בבוקר במקום השלישי סיים את שני השיוטים במקומות 11 ו-15, וירד למקום השביעי הכללי. השיוט התשיעי שתוכנן להיום בוטל בגלל היעדר רוח, כך שבתום שמונה שיוטים יש לצוברי 26 נקודות שליליות, בעוד שלמשיח יש 39 נקודות שליליות. צוברי רחוק בחמש נקודות מאיבן פסטור הספרדי, שמדורג במקום השלישי. פיוטר מישקה הפולני מוביל בתחרות עם 9 נקודות שליליות, כשלביירון קוקולאניס היווני יש 20 נקודות שליליות. שני ישראלים נוספים מתחרים בגברים כשרון אסולין מדורג 32 ולירן מחלב במקום ה-56.

בתחרות לנשים, לי קורזיץ לא הבריקה כמו בימי התחרות הראשונים, וסיימה את שני שיוטי היום במקומות 14 ו-18. עם זאת, היא הצליחה לשמור על המקום השני הכללי עם 35 נקודות שליליות. צופיה קלפצקה הפולניה פתחה פער משמעותי על קורזיץ והיא מקדימה אותה ב-20 נקודות. קורזיץ עצמה מקדימה ב-10 נקודות את האיטלקיה לאורה לינארס וב-11 נקודות את הספרדיה בלנקה מאנצ'ון. מעין דוידוביץ' סיימה את שני השיוטים היום במקומות 16 ו-8 והיא מדורגת במקום ה-13 הכללי. ליאור שמעוני מדורגת במקום ה-35, ואופיר הלוי במקום ה-41.

שייט בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully