וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: החלה תקופת המבחנים

תומר ספירשטיין

15.9.2011 / 15:21

המחזור השלישי כבר בפתח, והוא צפוי להיות קשה. במוקד: פלורידה סטייט-אוקלהומה, מיסיסיפי סטייט-לואיזיאנה סטייט

אחרי מחזור שני די רגוע, יחסית, מגיע מחזור נוסף עם הרבה משחקים לא פשוטים, בראשם שני מפגשים בין מדורגות, כשהמפגש בין המדורגת ראשונה אוקלהומה בפלורידה סטייט יועבר בשידור ישיר (ראשון, 3:00, ESPN), אבל גם למדורגות האחרות צפויים כמה כאבי ראש לא קטנים.

ריאן ברולס שחקן מכללת אוקלהומה. Sue Ogrocki, AP
הסונרס יוצאים למבחן ראשון מול הסמינולס/AP, Sue Ogrocki

סוף שבוע סוער

פלורידה סטייט (5) - אוקלהומה (1) (ראשון, 3:00, ESPN)

המשחק המרכזי של השבוע יועבר לנו בשידור חי, ויפגיש בין שתי מדורגות גבוהות שאמורות לתת לנו יופי של הצגה. ג'ימבו פישר ושחקניו יארחו את בוב סטופס והסונרס מתוך תקווה לנקום בהם על ההפסד אשתקד. אי.ג'יי מנואל נראה לא רע עד כה, אבל עכשיו הוא יצטרך להתמודד מול לנדרי ג'ונס ומשחק הריצה של דומיניק וויילי. יהיה אש.

אלבמה (2) - צפון טקסס

הקרימזון טייד חוזרים למקום השני לאחר הניצחון הדומיננטי על פן סטייט, ויקבלו משחק נוח לפני המאצ'-אפ הקשה מול ארקנסו בשבוע הבא.

מיסיסיפי סטייט (25) - לואיזיאנה סטייט (3)

איזה בובה של משחק צפוי לנו הלילה (חמישי), כשהטייגרס של לס מיילס יוצאים למשחק חוץ קשה מול הבולדוגס של מיסיסיפי סטייט, שירדה מאוכזבת בתום המפגש מול אובורן בשבוע שעבר. ג'ארט לי עדיין צפוי לפתוח בהרכב, וכם הגנה כזו דומיננטית, הק"ב רק צריך לא להפריע.

טולדו - בויזי סטייט (4)

בויזי סטייט קיבלה השבוע סנקציות בעקבות בעיות משמעתיות של הקבוצה מול הליגה. על המגרש, קלן מור ימשיך להפגיז, אבל שימו לב - בשבוע שעבר, הרוקטס עשו לאוהיו סטייט חיים קשים מאוד.

אריזונה - סטנפורד (6)

נכון נראה לכם שכל מה שאתם שומעים מכיוון המכללות זה רק אנדרו לאק? זה כי זה נכון. אז הנה הוא - אנדרו לאק.

אנדרו לאק שחקן מכללת סטנפורד. Gerry Broome, AP
הנה הוא. לאק/AP, Gerry Broome

צפון אילינוי - ויסקונסין (7)

לפני שנתיים, ההאסקיס עשו לגיריות חיים קשים, וגם בשבוע שעבר לקנזס. טיילר ווילסון יצטרך להעלות את הרמה שלו עוד טיפה.

טולסה - אוקלהומה סטייט (8)

הגולדן הוריקנס אמנם ניצחו בצורה משכנעת בשבוע שעבר, אבל קיבלו בראש מאוקלהומה בשבוע הפתיחה. מה יהיה השבוע מול האחות הקטנה? אל תצפו למשחק מרתק יותר מדי.

טקסס איי.אנד.אם (9) - איידהו

בעיצומה של הסערה סביב עתיד הביג-12, נראה כי האגיס לא יורדים מהכותרות. אחרי שביילור ככרגע מונעים מהם לעבור ל-SEC, תמשיך הקבוצה מטקסס לעלות בדירוג.

דרום קרוליינה (10) - חיל הים

משחק לא פשוט לסטיב ספורייר, שיצטרך לעבות את ההגנה שלו מול משחק הריצה של חיל הים הקשוחים. מרכוס לטימור, תותח ריצה בפני עצמו, יצטרך לעבור דרך הגנה לא פשוטה. זהירות - מוקש.

סטיב ספורייר מאמן מכללת דדרום קרוליינה (ימין) עם מארק ריכט מאמן מכללת ג'ורג'יה (שמאל). John Amis, AP
תיזהר ממוקשים, אה? ספורייר/AP, John Amis

מה יהיה, אדון מרטינז?

נברסקה (11) - וושינגטון

טיילור מרטינז פוגש יריבה לא פשוטה. כשהקורנהסקרס יארחו את הקבוצה שפגשו אשתקד פעמיים. בעונה הסדירה ניצחה נברסקה באופן משכנע (21:56), אבל הפסידה לוושינגטון בהולידיי בול. נברסקה עדיין לא מראה את מה שהיא יכולה לעשות על המגרש, ומול ההאסקיס תהיה זו הזדמנות מצויינת להראות שהם לא אובררייטד.

אורגון (12) - מיזורי סטייט

וירג'יניה טק (13) - ארקנסו סטייט

ארקנסו (14) - טרוי

נוטר דאם - מישיגן סטייט (15)

קבוצה אחת שדי קבילה התעלמות פה אלו הספרטנס. מישיגן סטייט בינתיים הקבוצה הכי יציבה בביג-10, אבל צריך לזכור ששני הניצחונות שלה הגיעו מול נמושות. עכשיו הם מגיעים לסאות' בנד, למשחק מול קבוצה עצבנית. להזכירכם, בשנה שעברה הספרטנס נזקקו לפייק פילד-גול בשביל לנצח, וכעת האייריש יותר מנוסים ויותר פיזיים בליין ההגנה, כמו גם שמול קירק קוזינס הרבה יותר קל להתמודד מאשר מול דנארד רובינסון.

פלורידה (16) - טנסי

משחק מאוד מסקרן יפגיש את וויל מאסצ'מפ וצ'רלי וייס מול דרק דולי. עד לאחרונה, משחק שכזה היה מקבל הייפ רציני מהמאמנים - היו אלה סטיב ספורייר מול פיליפ פאלמר או אורבן מאייר מול ליין קיפין - וכעת מעניין יהיה לראות איך ג'ון ברנטלי יתפקד מול יריבה לבית המזרח.

ג'ון ברנטלי שחקן פלורידה גייטורס. Phil Sandin, AP
שקט מחוץ למגרש, יהיה סוער עליו. ברנטלי/AP, Phil Sandin

הולכים על בטוח. בערך.

מיאמי - אוהיו סטייט (17)

שתי הקבוצות שהיו בכותרות בפגרה, שתיהן בשל עבירות חמורות ועונשים לא קלים, נפגשות על המגרש. אל גולדן יצטרך להסתדר בלי חלק משחקניו, וזה לא נראה פשוט מול ההגנה הטובה של הבאקאייז, שגם יעלו בהרכב חסר.

מרילנד - ווסט וירג'יניה (18)

ביילור (19) - סטפן פ. אוסטין

דרום פלורידה (20) - פלורידה איי.אנד.אם

קלמסון - אובורן (21) (שבת, 19:00, ESPN)

האלופה המכהנת המשיכה בשבוע שעבר לחלץ ניצחון בשיניים, אבל השבוע המאצ'-אפ לא יהיה כזה נוראי, גם אם בשנה שעברה זה נגמר ב-3 נקודות בלבד. הגנת הטייגרס האלופים עדיין לא בפוקוס, אבל כך גם הגנת הטייגרס של קלמסון, שבשבוע שעבר הרשו לוופורד (מי?) לשים עליהם 27 נקודות.

אילינוי - אריזונה סטייט (22)

אמרנו לכם שנתחיל לראות את הסן דוויילז קצת יותר? אז הנה, הם בדירוג. שתי הקבוצות מציגות מספרים די דומים משני צידי הכדור, אבל אנחנו ניתן את היתרון לאריזונה סטייט, שבשבוע שעבר העיפו את מיזורי מהדירוג.

יו.סי.אל.איי - טקסס (23)

בשנה שעברה הברואינס ניצחו באופן מרשים בטקסס, 21:34, אבל אל תצפו לעוד ניצחון שכזה. לאחר שני ניצחונות לא כאלו מרשימים, החליט מאק בראון ללכת על בטוח. מק'קוי ושיפלי: גרסת האחים הקטנים. משחק לא פשוט. לא פשוט בכלל.

טקסס כריסטיאן (23) - לואיזיאנה מונרו

*הצפרדעים המקורננות קיבלו אותו מספר קולות כמו הלונגהורנס, ולכן שתיהן מדורגות 23.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully