וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: פילדלפיה הבטיחה מקום בפלייאוף

15.9.2011 / 10:18

הפיליז ניצחו ביוסטון 0:1 ועלו לפלייאוף בפעם החמישית ברציפות. עוד הפסד לבוסטון, טמפה ביי לא סגרה את הפער

שחקני פילדלפיה פיליז חוגגים עלייה לפלייאוף. Pat Sullivan, AP
את מה שאטלנטה עשתה בשנות התשעים הם עושים עכשיו. שחקני הפיליז/AP, Pat Sullivan

אין כנראה דרך טובה יותר להבטיח מקום בפלייאוף מתצוגה דומיננטית של האס שלך. רוי האלאדיי, המגיש של פילדלפיה, זכה הלילה (בין רביעי לחמישי) בניצחונו ה-18 העונה, כשרשם תשעה אינינגים ושבעה סטרייקאאוטים בניצחון 0:1 על יוסטון, שהעלה את הפיליז בפעם החמישית ברציפות לפלייאוף. אטלנטה גברה על פלורידה 1:4 והיא בפיגור 11 משחקים מפילדלפיה, אבל גם מובילה בבטחה את המירוץ לוויילד קארד.

סנט לואיס ניצחה בפיטסבורג 2:3 וצימקה את הפער ממילווקי שבראש בית המרכז ל-5:5 משחקים, לאחר שהברוורס הפסידו 6:2 לקולורדו. פרינס פילדר, כוכב מילווקי שמסיים את חוזהו בתום העונה, אמר כי "זוהי כנראה עונתי האחרונה במילווקי" וגרם להיסח דעת לקבוצה מוויסקונסין, רגע לפני הפלייאוף. סן פרנסיסקו גברה על סן דייגו 1:3, אבל סיכוייה לעקוף את אריזונה, שהפסידה לדודג'רס 3:2, קלושים. הפער כעת עומד על 7.5 משחקים. עוד ב-NL הלילה: סינסינטי עברה את שיקגו קאבס 2:7, וושינגטון הכניעה את ניו יורק מטס 0:2.

ב-AL, המשבר הקבוצתי של בוסטון והאישי של דניאל בארד נמשך. הסט-אפ של הרד סוקס הרשה שלוש ריצות באינינג השמיני, והגרביים רשמו הפסד שישי בשבעה משחקים, בספטמבר איום ונורא עד כה, 5:4 לטורונטו. משחק סביר לג'ון לאקי, עם חמישה אינינגים ושליש ושתי ריצות חובה בלבד. מי שלא הצליחה לנצל את המומנטום הפעם היא טמפה ביי, שספגה הפסד שני ברציפות בבולטימור, 6:2 ומפגרת בארבעה משחקים מאחורי בוסטון. גם היאנקיז נוצחו, 2:1 בסיאטל, ויתרונם על הרד סוקס עומד עדיין על 3.5 משחקים.

במערב, טקסס הביסה את קליבלנד 1:9 ושמרה על פער שלושת המשחקים מלוס אנג'לס איינג'לס, שהכניעה את אוקלנד 1:4. ניצחון מספר 17 לג'רד וויבר, שיא קריירה. דטרויט נחלצה מפיגור בשיקגו, ניצחה 5:6 בעשרה אינינגים ורשמה ניצחון 12 ברציפות - הרצף הארוך ביותר שלה מזה 77 שנים. ההכרזה על כניסתה לפלייאוף תהפוך לרשמית בימים הקרובים. קנזס סיטי גברה על מינסוטה 3:7.

ג'ון לאקי שחקן בוסטון רד סוקס מגיש את הכדור למאמן טרי פרנקונה. Charles Krupa, AP
דווקא במשחק סולידי של לאקי בוסטון לא מצליחה לרשום ניצחון/AP, Charles Krupa

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully