וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פתח תקוה בחנה שוהה בלתי חוקי, פנתה לתורג'מן

15.9.2011 / 10:14

החלוץ הניגרי דדה ג'ושוע קינג שוהה בישראל ללא אשרה, בקבוצה החליטו לשחררו וביקשו מחלוץ מכבי חיפה לשקול חזרה

הפועל פתח תקוה בחנה ביומיים האחרונים שוהה בלתי חוקי בארץ, החלוץ הניגרי דדה ג'ושוע קינג. השחקן נבחן בבני סכנין בדצמבר 2010, לפני תשעה חודשים והותיר רושם טוב, אך חילופי המאמנים מנעו את החתמתו בקבוצה. מאז קינג שוהה בארץ במשך תשעה חודשים ומחפש קבוצה ישראלית שתקלוט אותו, אך במהלך התקופה פגה האשרה והוא התאמן אצל אלי מחפוד באשקלון, אך האחרון החליט לא להחתימו.

פרקליטו, עו"ד אבישי ריינמן אמר: "מדובר בשחקן שהגיע לארץ באופן חוקי, אך האשרה פגרה. מכיוון שהוא לא נקלט בקבוצה טרם הוארכה לו האשרה מסיבות ביורוקרטיות בלבד. להבדיל משחקנים אחרים שמגיעים לכאן באופן לא חוקי, השחקן הגיע לישראל עם אשרה לאחר שבעבר השתייך למחלקת הנוער המפוארת של מנצ'סטר סיטי. העניין ייפתר בקרוב". ללא קשר לעניין האשרה, החליטו בקבוצה לשחררו ופנו לאלון תורג'מן, החלוץ שעבר למכבי חיפה במהלך הקיץ, וביקשו ממנו לשקול חזרה. בפתח תקוה טוענים כי על פי ההסכם עם טוברוק יש להם זכות ראשונים עליו במקרה שהוא לא נמכר.

הקשר אנדרה קלדיירה, שגילי לנדאו מנסה להביאו להתרשמות בישראל מאז חודש יולי, אמור להגיע בקרוב מאוד לישראל. גורם בקבוצה אמר: "במהלך התקופה האחרונה נעשו מאמצים כבירים להביא את השחקן לארץ. בכל מקרה, לא נחתימו לפני התרשמות". במקביל, נמשכים המאמצים להביא את עמנואל מתיאס לישראל באישור משרד הפנים.

המאמן לנדאו הוציא את שחקניו ליום גיבוש בקאנטרי לקראת הדרבי. כפי שפורסם אתמול, אוראל אדרי ששיחק במכבי תל אביב וסיכם בקבוצה, מחכה לאישור המפרקים כדי שיאשרו את ההסכם ורק בימים הקרובים יוחתם בקבוצה. כזכור, גם הקשר ההולנדי-יהודי בן ואן דה קאסל עשוי לחתום.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully