וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: מריאנו ריברה, בן אלמוות

14.9.2011 / 9:52

הקלוזר של היאנקיז הפך לשני בהיסטוריה שרושם 600 שמירות ב-2:3 על סיאטל. הישג גם לטים וייקפילד - ניצחון 200

מריאנו ריברה שחקן ניו יורק יאנקיז. Elaine Thompson, AP
איזה מגיש ענק. למריאנו ריברה יש כעת שמירה אחת פחות מטרבור הופמן/AP, Elaine Thompson

מריאנו ריברה, הקלוזר של ניו יורק יאנקיז, רשם הלילה (בין שלישי לרביעי) את השמירה ה-600 שלו בקריירה ב-2:3 של הפסים על סיאטל. בכך הפך ריברה לשני בהיסטוריה שעושה זאת, אחרי טרבור הופמן. כעת יש לו שמירה אחת פחות מהופמן, וסביר להניח שעד תום העונה הוא כבר ישבור את השיא. כבוד למגיש בן ה-41 שלא מזדקן לעולם.

גם לטים וייקפילד מבוסטון הייתה סיבה לחגוג. וייקפילד חיכה הרבה זמן, ולבסוף מחבטי הרד סוקס התעוררו, שפכו 18 ריצות על טורונטו וניצחו 6:18, כולל שני הומראנס של דסטין פדרויה. לווייקפילד בן ה-45 זה היה מיוחד, מכיוון שהוא קצר את ניצחונו ה-200 בקריירה, גם אם הוא לא הושג בדרך יפה במיוחד, אחרי שספג חמש ריצות. השמחה של הרד סוקס הייתה כפולה, מכיוון שטמפה ביי הפסידה בבולטימור 4:2 ויתרון בוסטון עליה גדל לארבעה משחקים.

בבית המרכז דטרויט ממשיכה לספור את הימים עד שהעונה הרגילה תסתיים, כשג'סטין ורלאנדר קנה את ניצחונו ה-23 העונה וה-11 ברציפות של קבוצתו, 0:5 בשיקגו על הווייט סוקס. הוא רשם שבעה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, בדרך לזכייה כמעט ודאית בסיי יאנג. טקסס מחצה את קליבלנד 4:10 ושמרה על יתרון בן שלושה משחקים מלוס אנג'לס איינג'לס, שגברה על אוקלנד 3:6. קנזס סיטי עברה את מינסוטה 0:4.

ב-NL, מילווקי גברה על קולורדו 1:2 ושומרת על יתרון בן 6.5 משחקים מסנט לואיס, שניצחה בפיטסבורג 4:6. זהו הבית הצמוד ביותר, כשהסיפור במזרח ובמערב די סגור. פילדלפיה נוצחה, אמנם, 5:2 על ידי יוסטון, אך יתרונה על אטלנטה עומד על 11 משחקים, כשהברייבס גברו על פלורידה 1:7. אריזונה עברה בלוס אנג'לס את הדודג'רס 4:5 ויתרונה על סן פרנסיסקו, שניצחה את סן דייגו 2:3, עומד על 8.5 משחקים. וושינגטון גברה על ניו יורק מטס 2:3 וסינסינטי הכניעה את שיקגו קאבס 1:2.

טים וייקפילד שחקן בוסטון רד סוקס. Winslow Townson, AP
חיכה הרבה זמן אבל בסוף זה הגיע. טים וייקפילד רשם 200 ניצחונות/AP, Winslow Townson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully