וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: אמיר אדרי מצטרף לקבוצה

הדס גרינברג

13.9.2011 / 21:09

השוער השלישי יושאל ממכבי חיפה ויתחרה עם מרטינוביץ' המאכזב על מקום בהרכב. ליאור ראובן סיכם לעונה בנתניה

שוער מכבי חיפה אמיר אדרי עובר בהשאלה למכבי נתניה. אדרי בן ה-26, הפך העונה לשוער שלישי וביקש את המעבר כדי שיוכל לקבל דקות משחק. בחיפה שקלו לא לשחרר את השוער עד ינואר, אבל בשל רצונו להתקדם הוחלט לאפשר לו לעבור לנתניה. אדרי צייץ בחשבון הטוויטר: "מחר הודעה משמחת והתחלה חדשה". ‎ ‏

ההחתמה מעידה על כך על האכזבה בצוות הניהולי והמקצועי של נתניה מיכולתו של השוער אלכס מרטינוביץ', שפתח את העונה בצורה לא טובה. השניים יתחרו על מקום בהרכב. ראוי לציין כי המאמן ראובן עטר מעריך מאוד את אדרי והשוער צפוי לקבל את הקרדיט בנתניה.

מכבי נתניה מצאה היום (שלישי) גם מגן ימני חדש. הקבוצה הודיעה כי הגיעה לסיכום עם ליאור ראובן (30), שהתאמן בקבוצה בימים האחרונים והשאיר רושם חיובי על המאמן ראובן עטר. כזכור, בנתניה חיפשו מחליף למגן הימני אוראל דגני, שנמכר למכבי חיפה ולאחר שבחנו גם את הקרואטי רוברט דיאק, הוחלט ללכת על האופציה של ראובן, שסיכם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

ראובן הופיע בעונה שעברה 17 פעמים במדי בית"ר ירושלים במסגרת הליגה. לפני כן שיחק ברמת השרון, הפועל אשקלון, הכח עמידר רמת גן, מ.ס אשדוד והפועל עכו.

מדובר בשחקן הרכש השישי שמצטרף הקיץ למכבי נתניה והוא ינסה לעזור לייצב את הגנת הצהובים, שספגה שישה שערי חובה בשלושת מחזורי הפתיחה של ליגת העל.

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully