וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הכדורגל: מכבי נתניה

עופר פרוסנר

13.9.2011 / 15:59

וואלה! ספורט ממשיכה להכיר לכם את המשפחות שאוהדות את אותה קבוצה. והפעם: ילד על שמו של לואיס מארין וזוג שהכיר בקופסא

היכרות

מימין לשמאל: ענבר לוי, בת 35, שחף-לואיס לוי (נקרא על שמו של לואיס מארין), בן שנתיים, וכפיר לוי, בן 33. כולם אוהדים את מכבי נתניה. אגב היכרות, עוד לפני שכפיר וענבר הפכו לזוג הם הכירו אחד את השנייה בקופסא.

המבוגר האחראי

לענבר, במקור ממושב גאולים, בכלל לא היה אכפת מכדורגל ב-21 השנים הראשונות של חייה, ואז היא קיבלה רישיון נהיגה: "אחי הקטן (גם לו קוראים כפיר), היה בן 13, והוא היה מסנג'ר אותי לקחת אותו. אני הייתי שמחה לנהוג לכל מקום, אז התחלתי גם ללכת למשחקים. אני לא זוכרת כמה עונות כבר יש לי מנוי".

הצעיר שבחבורה

המשחק הראשון של כפיר, שגדל בכפר הס, היה בערך בגיל שש, כשדוד שלו לקח אותו למשחק באיצטדיון רמת גן בין מכבי תל אביב ליהלומים: "כולם דיברו באוטו על כמה שערים מכבי תל אביב תבקיע, ואני החלטתי באותו רגע שאני אוהד את נתניה, שניצחה באותו משחק 0:3. נהייתי מכור חזק. כשאח שלי היה חוזר מהצבא בימי שישי, עוד לפני שהיה יושב לאכול הוא היה לוקח אותי לקופסא".

סדר יום

השניים מספרים שמלבד המנוי שלהם, הם היו נוהגים לנסוע להרבה מאוד משחקי חוץ. אבל אז הגיע שחף-לואיס, והדברים היו צריכים להשתנות. ענבר: "אני כבר לא נוסעת כל כך למשחקי חוץ בגלל הילד, משאירה את הנציגות המשפחתית לכפיר". אבל למשחקי הבית השניים הולכים ביחד, והבעיה העיקרית היא כמובן למצוא בייביסיטר, כי שחף עדיין צעיר מדי מכדי להגיע למשחקים: "ההורים של שנינו כבר יודעים שבשבתות הם צריכים להגיע אלינו בגלל הכדורגל".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

קאלט

מסתבר שכשלואיס מארין חזר לקוסטה ריקה הוא השאיר ללואיס הקטן את סרט הקפטן שלו, ואיחל לו ללבוש אותו כשהוא יגדל ויהיה הקפטן של הקבוצה בעצמו, אבל כפיר הצליח לאבד אותו. במקום זאת, מסתבר שיש לו ולחבורתו טקס מיוחד: "לפני כל משחק גביע מדינה, לחבורה שלנו (מדובר ב-15 חברה בערך) יש טקס מיוחד: אנחנו עושים פיקניק במטע זיתים מיוחד, מורידה שוטים של עראק, ולוקחת ענפי זית איתנו למשחק. זה טקס מוזר, אבל שלוש פעמים כבר הגענו לחצי הגמר, ואנחנו יודעים שזה בזכותו"

פריט

כפי שאתם רואים בתמונה הזו, מדובר בגזיר של עיתון פורטוגלי, מהמקומון של העיר לייריה שבפורטוגל. במרכז אפשר לזהות את כפיר אוחז בתוף, אז ניתן לו להסביר: "המשחק הראשון של מכבי נתניה בגביע אירופה היה בעיר הקטנה הזו בפורטוגל. הגענו בערך 15 אוהדים למשחק, ושלושה ימים הסתובבנו בעיר, עשינו רעש ושתינו. העיתון המקומי, שלא היה רגיל לתופעות כאלה, החליט לתעד אותנו, ושם אותי במרכז 'תמונת היום' שלו".

רוצים להשתתף גם? כתבו למייל mcpross@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully