וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: נאעל חוטבא ייעדר נגד ראפיד בוקרשט

המגן הימני פצוע ועמרי קנדה עשוי להחליפו, כשגם שיש לא כשיר ואמור להיעדר. טועמה התנצל בפני דרור קשטן והוחזר לאימונים

הסתיים הסכסוך בין סלים טועמה לדרור קשטן. קשר הפועל תל אביב התנצל היום (שלישי) בפני המאמן ושב להתאמן עם יתר חבריו. כזכור, לפני כשבועיים טועמה אמור היה לעבור למכבי פתח תקוה, כשטל בן חיים אמור היה לעשות את הדרך ההפוכה, אך העסקה הזו לא הבשילה בשל סירובו של הקשר לשוב למלאבס.

כשהעסקה התפוצצה, טועמה לא הורשה להתאמן ביחד עם שאר חבריו לקבוצה בשל כעסו של המאמן על כך שתוכן השיחה בינו לבין הקשר הודלף לתקשורת. ממועדון הפועל תל אביב נמסר היום לאחר חיסול התקרית: "טועמה הביע חרטה על התנהגותו בפני דרור קשטן, וציין כי הוא מבקש להתנצל בפני המאמן, היו"ר וחבריו לקבוצה על התנהגותו והבטיח לפתוח דף חדש".

בעקבות הדברים, טועמה ככל הנראה ישוב לסגל כבר למשחק הליגה האירופית הקרוב ביום חמישי נגד ראפיד בוקרשט. לפני יומיים שוחח טועמה עם יושב ראש הקבוצה דורון אוסידון, וזה הבטיח לקשר שאם הנושא יוסדרו היחסים בינו לבין קשטן, הוא יקבל הצעה לחוזה לעונה הבאה בגובה כ-140 אלף דולר, שזהו חוזה מקוצץ לעומת החוזה עליו חתום הקשר כיום.

מהאימון היום עולה כי נאעל חוטבא לא יהיה כשיר למשחק, ומי שיחליף אותו בהרכב יהיה כנראה עמרי קנדה. כמו חוטבא, שאמור להיעדר גם ממשחק הליגה הבא של האדומים נגד הפועל עכו, גם גל שיש שהחלים ככל הנראה לא יהיה שותף במשחק. למרות שהוא החלים, כושרו עדיין לא מספיק ל-90 דקות ולכן קיים סיכוי קטן שהוא יהיה בסגל, כשביוואן פרנסמן ימשיך ככל הנראה לתפקד כמגן שמאלי. אביחי ידין כשיר, וקשטן יצטרך להחליט האם להחזירו להרכב או להמשיך עם רועי גורדנה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully