וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: יוסאין בולט חוזר למסלול ה-100 מטר

13.9.2011 / 13:36

שיאן העולם ב-100 מטרים ירוץ את המרחק הזה לראשונה מאז שנפסל בדאגו. קולינס, גאטלין ותומפסון נגדו (18:45, יורוספורט)

שיאן העולם ב-100 מטרים, יוסאין בולט, יחזור להתחרות הערב (רביעי) בריצה שבה הוא איבד את תוארו באליפות העולם אחרי שנפסל בזינוק בדרום קוריאה. בולט ירוץ לראשונה מאז ההופעה שלו באליפות העולם, שהסתיימה בשתי מדליות זהב ושיא עולם אחד (בריצת השליחים). בולט ישתתף בתחרות האתגר הבינלאומית בזאגרב שבקרואטיה (שידור ישיר ביורוספורט החל מ-18:45) יחד עם כמה אלופי עולם נוספים. יריביו של בולט על המסלול בזאגרב יהיו קים קולינס (מדליסט הארד מדאגו), ריצ'ארד תומפסון מטרינידד וג'סטין גאטלין מארצות הברית. המטרה העיקרית של בולט תהיה לשפר את תוצאת השנה של בן ארצו אסאפה פאוול, העומדת על 9:78 שניות.

הפייבוריטית לניצחון בריצת ה-100 לנשים היא אלופת העולם כרמליטה ג'טר, שהיריבה העיקרית שלה תהיה איבט לאלובה הבולגריה - עוד ספרינטרית שיכולה לרדת מ-11 שניות בכל יום נתון. עם כל הכבוד לריצת ה-100, ריצה מעניינת יותר תהיה ה-100 משוכות לנשים בכיכובה של אלופת העולם האוסטרלית סאלי פירסון, שתנסה לשפר את שיאה האישי המדהים העומד על 12:28 שניות. בריצת ה-110 משוכות לגברים צפוי קרב מרתק בין אלוף העולם ג'ייסון ריצ'ארדסון לשיאן העולם דיירון רובלס, כאשר גם דייויד אוליבר האמריקאי צפוי להיות בתמונה.

בתחרות הקפיצה לגובה לנשים נקבל קרב חוזר בין שתי הקופצות הטובות בעולם כיום, בלנקה ולאסיץ' הקרואטית ואנה צ'יצ'רובה הרוסיה. לשון מריט שאיבד את תארו העולמי בריצת ה-400 מטרים לקיראני ג'יימס הצעיר יתמודד הפעם נגד ג'רמיין גונזאלס הג'מייקני.

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully