וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתות מסכנין: נבחרת המחזור השלישי בליגת העל

13.9.2011 / 10:53

מהראן ראדי וג'ואל דמאו מככבים ב-11 של המחזור, לצידם של טוטו תמוז, דני פרדה וטל בן חיים. ומי הנציג היחיד של מכבי ת"א?

טוטו תמוז שחקן הפועל תל אביב (ימין) חוגג עם שי אבוטבול. ברני ארדוב
מככב גם בנבחרת המחזור. תמוז/ברני ארדוב

שוער והגנה

שוער: אופיר מרציאנו. השוער האשדודי נראה היה די בהלם אחרי הרביעייה ממכבי תל אביב והכמות הדו ספרתית של טעויות שעשה באותו משחק אך הוא ידע לשקם את עצמו ולהגיע מוכן למכבי חיפה, עם הרבה ביטחון וכמה הצלות שהחזיקו את אשדוד במשחק.

מגן ימני: אלי דסה. דסה עלה בשנה שעברה לבוגרים של בית"ר ופתח מצויין עם מקום קבוע בהרכב אך אט אט דעך ובקיץ העלה סימני שאלה בבירה האם להתחזק במגן ימני שיתחרה איתו על ההרכב. דסה לוקח העונה את ההזדמנות בשתי ידיים וממשחק למשחק משתפר, מפגין יותר ביטחון ועובד חזק על החלק ההתקפי שלו. נגד הפועל תל אביב הוא סגר חזק את אגף ימין יחד עם קובי מויאל והצטרף בהתקפות הכי משמעותיות של הקבוצה במשחק.

בלם: יא יא פטי. הבלם של אשדוד עשה עבודה מצויינת מול שחקני ההתקפה של חיפה, היה ראשון בכדורי הגובה, ניקה הרבה כדורים בדרך לרחבה של אשדוד והוכיח לג'קי בן זקן שהוא שווה את ה-1.5 מיליון שקל ששילם עליו.

בלם: ניבאלדו. גם במשחק לא טוב של מכבי תל אביב הבלם הברזילאי סיכל כמעט כל נסיון של ראשל"צ להגיע לאיזור הרחבה וגם התכבד בשער מהיר בפתיחה. הסבלנות של מוטי איוניר ומכבי תל אביב להמתין לו למרות הפציעות התכופות משתלמת בגדול.

מגן שמאלי: אלירן דנין. מי שכונה בתחילת דרכו בבית"ר ירושלים 'רוברטו קרלוס הישראלי' הלך ודעך לאורך השנים ואף שוחרר ממכבי פתח תקוה בקיץ, אך נראה כי בעכו דנין מוצא את מקומו ומרגיש טוב. נגד באר שבע זה הסתכם בהצטרפות כמעט בכל התקפה ושני בישולים בדרך לניצחון.

שחקן מכבי תל אביב ניבאלדו חוגג עם מוסא קונאטה. ברני ארדוב
הנציג היחיד של הצהובים. ניבאלדו/ברני ארדוב

קישור והתקפה

קשר: עוז ראלי. בני יהודה באה לקרית אליעזר בכדי להתגונן ולעקוץ נכון כשצריך. עוז ראלי היה השילוב המושלם של משחק טקטי בחלק ההגנתי ויציאה קדימה למתפרצות ולהתקפות שניצחו את המשחק לזהובים.

קשר: ג'ואל דמאו. קשרה הצרפתי של סכנין היה מאוד משמעותי בניצחון הקבוצה על רמת השרון. הוא חילץ כדורים, הרס התקפות ופינה את מהארן ראדי להצטרפות לחלק הקדמי במה שניצח לקבוצה את המשחק.

קשר: מהארן ראדי. החיבור המושלם לדמאו. לא מוותר על העבודה ההגנתית, החזרה אחורה והאגרסיביות אבל מוסיף לכך יציאה קדימה והצטרפות שהיו שווים שני שערים ובישול בדרך לבחירה ככוכב המחזור. סה"כ ראדי עומד עד עתה על ארבעה שערים ושני בישולים.

קשר: דני פרדה. בשנה שעברה בפתח תקוה התייאשו מהקשר וחשבו לשחרר אותו אך סיום העונה שעברה ותחילת העונה הנוכחית הם תקופת הפריחה של פרדה שמוביל את הקישור ומייצר הרבה מאוד מצבים עבור חלוצי הקבוצה, בעיקר בהתקפו המתפרצות.

חלוץ: טוטו תמוז. החלוצים לא בלטו במיוחד השבוע, אך תמוז התמודד עם כל הבלאגן של הפועל והעימות מול שחקני בית"ר ואוהדיה ,ידע להפגין קור רוח במאני טיים ולקחת את הכדור לתוך השער דרך מרכז ההגנה כשעומר דמארי רק השלים את הביצוע.

חלוץ: טל בן חיים. אחרי שבמהלך השבוע דיבר כמעט בכל כלי תקשורת אפשרי על האכזבה שלו מאי המעבר להפועל תל אביב ושידר דיכאון מהסיטואציה, החלוץ הצעיר הוכיח המון בגרות שכבא מוכן למשחק בנתניה, עשה הרבה תנועה בהתקפה, הגיע למצבים ואף כבש את שער הניצחון של פתח תקוה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טל בן חיים, שחקן מכבי פתח תקוה. אורי לנץ
הפגין בגרות. בן חיים/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully