וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דימה קרויטר סיים רביעי בתחרות באוקראינה

13.9.2011 / 10:40

אלוף ישראל בקפיצה לגובה קבע 2.15 בברדיצ'ב. חיים מלכה סיים במקום ה-81 באליפות העולם בריצת הרים

אלוף ישראל בקפיצה לגובה, דימה קרויטר, סיים אתמול (שני) רביעי בתחרות שהתקיימה בעיר ברדיצ'ב שבאוקראינה, אחרי שניתר לגובה של 2.15 מטרים. התחרות התקיימה בגשם שוטף, עובדה שגרמה למסלול להיות חלק והקשתה על הקופצים מאוקראינה, רוסיה וקרויטר הישראלי. יחד עם זאת, המנצח האוקראיני עבר 2.30 מ'. אנטולי שפרן, מאמנו של קרויטר, ציין במיוחד את קבלת הפנים לה הוא וחניכו זכו. "מבחינה מנטלית התחרות והיחס שקיבלנו מסביב עזרו לדימה הרבה מעבר לתוצאה זו או אחרת בתחרות". קרויטר עצמו נשאר באוקראינה לתקופת מנוחה עד לסוף השבוע הבא.

אתלט ישראלי אחר, חיים מלכה, סיים במקום ה-81 באליפות העולם בריצת הרים שהתקיימה באלבניה. ב-35 מעלות חום ו-70% לחות הוזנקו בצהרי היום מיטב רצי ההרים בעולם למסלול של כמעט 13 קילומטרים בו המשתתפים עברו טיפוס כולל של למעלה מ-700 מטרים. "מעולם לא השתתפתי בריצת הרים כמו זו שהייתה, ועוד לחשוב שכך אורגנה אליפות עולם", תיאר מלכה והמשיך, "ככה זה כשנותנים למדינת עולם שלישי לארח תחרות כזו. כשהגעתי לאתר ביום שישי, המסלול בכלל עוד לא היה מוכן. חלק גדול ממנו עבר בתוך אתר בנייה כשהטרקטורים עבדו במלוא עוצמתם במהלך התחרות. השילוט וההכוונה היו נוראיים ברמה כזו שאני ועוד מספר משתתפים רצנו קילומטר וחצי נוספים בגלל שהטעו אותנו במסלול. זה ודאי היה מקדם אותי ואת אלו שרצו אתי מספר מקומות קדימה בדירוג".

מלכה בן ה-41 שהיה המבוגר שבמשתתפים סיים את המסלול ב-1:08:28 שע'. רצים אמריקאים זכו הפעם בתואר הן בנשים והן בגברים בתחרות שתיזכר עבור רצי ההרים הבכירים בעולם בעיקר בגלל אשפוזם בבית חולים של חמישה רצים שסבלו ממכות חום ושבעה נוספים שנפצעו בגלל נפילות שנגרמו בירידות תלולות מאוד שגרמו לרצים להיתקל זה בזה, ובגלל פציעות שנבעו ממפגעים בטיחותיים שהם טבעיים לאתר בנייה, אבל דמיוניים באתר תחרות ריצה. בצורה זו אושפז רץ מאוגנדה שהיה בין המועמדים לניצחון לאחר שנפצע בצורה חמורה ברגלו מבזנ"ט שעמד בדרכו. מלכה סיכם את השתתפותו באליפות העולם השביעית שלו: "חוויה חד פעמית לרוץ בתוואי מסלול כזה, ואני מקווה שזה לא יחזור על עצמו מבחינתי, אבל במסגרת התנאים שהיו, בהחלט עמדתי בציפיות שלי מעצמי ואני יודע שייצגתי את העם בצורה מכובדת".

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully