וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: טמפה ביי חזק בתמונה

13.9.2011 / 8:00

הרייז ניצחו את בולטימור 2:5, הפער מבוסטון רק שלושה משחקים. ניצחונות גם ליאנקיז ואריזונה, הפסד לסנט לואיס

מה שנראה היה בתחילת ספטמבר כתסריט דמיוני מתחיל לקרום עור וגידים. טמפה ביי רייז ניצחה הלילה (בין שני לשלישי) את בולטימור 2:5, והפיגור שלה מבוסטון צומק לשלושה משחקים בלבד בטבלת הוויילד קארד. רק בשבוע שעבר עמד הפער על תשעה משחקים. האם הרד סוקס ימצאו את עצמם מחוץ למסגרת המשחקים של אוקטובר?

ניו יורק יאנקיז, מצידה, לא מתעניינת במה שקורה מאחוריה. הפסים ניצחו בסיאטל 3:9 ויתרונם על הרד סוקס עומד כעת על פער של ארבעה משחקים. אוקלנד עשתה לטקסס שירות טוב כשגברה על לוס אנג'לס איינג'לס 3:6 ועזרה לריינג'רס להגדיל לארבעה משחקים את הפער מהמלאכים. במרכז אין חדש, דטרויט הביסה 4:14 את שיקגו וייט סוקס והיא רק מחכה לאוקטובר. אגב, לטייגרס היה זה ניצחון עשירי ברציפות.

קבוצה אחרת שממתינה לתחילת הפלייאוף היא אריזונה, שעברה את לוס אנג'לס דודג'רס 2:7. אלברט פוחולס חבט להומר 35 העונה, אבל סנט לואיס הפסידה בפיטסבורג 6:5 ותקוותיה לפלייאוף ספגו מהלומה. פילדלפיה נוצחה 5:1 ביוסטון, אך לא מודאגת מדי, כשגם אטלנטה הפסידה, 5:4 לפלורידה. שיקגו קאבס ניצחה בסינסינטי 8:12, וושינגטון גברה בניו יורק על המטס 2:3 וסן פרנסיסקו עברה את סן דייגו 3:8.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully