וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פתיחה מצויינת למשיח וקורזיץ באליפות אירופה

12.9.2011 / 17:52

קורזיץ ניצחה בשלושת השיוטים הראשונים בבורגאס ומובילה את התחרות לנשים. משיח ניצח שני שיוטים ומדורג 3. צוברי שמיני

אליפות אירופה בגלשני רוח מדגם "ניל פרייד" יצאה לדרך היום (שני) בבולגריה, כאשר כבר ביום הראשון התקיימו שלושה שיוטים. נמרוד משיח, שיודע שזו התחרות הראשונה שבה הוא ושחר צוברי יכולים לזכות בנקודות דירוג על הכרטיס ללונדון 2012, פתח את התחרות מצויין ובתום שלושה שיוטים הוא מדורג במקום השלישי הכללי.

משיח סיים את השיוט הראשון במקום הרביעי וניצח את שני השיוטים הבאים. הוא צבר בסך הכל 6 נקודות שליליות, כשלמוביל היווני ביירון קוקלאניס יש 4 ולפיוטר מישקה הפולני 5.

שחר צוברי סבל מיום חלש אך אחרי שורה של ערעורים בבית בו התחרה הוא סיים את השיוטים במקומות 10, 3 ו-3 ויש לו בסך הכל 16 נקודות שליליות, שמדרגות אותו כרגע במקום השמיני הכללי. נציג ישראלי נוסף, רון אסולין, מדורג במקום ה-23 הכללי.

בתחרות לנשים, אלופת העולם לשעבר לי קורזיץ הדהימה כשניצחה בכל שלושת השיוטים הראשונים והיא מדורגת בבטחה במקום הראשון עם 3 נקודות שליליות. קורזיץ מקדימה את סופיה קלפצ'קה הפולניה (7 נקודות) ואת בריוני שואו הבריטית (18 נקודות). מעין דוידוביץ', שהשתתפה במשחקים האולימפיים בבייג'ינג, מדורגת במקום ה-13 הכללי אחרי שסיימה את השיוטים במקומות 13, 19 ו-11.

במקביל מתקיימת בבורגאס גם אליפות אירופה לנוער בגלשני רוח. אצל הגברים, דן דוידוביץ' סיים את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 7, 12 ו-9 והוא מדורג במקום החמישי הכללי. אימרי כץ מדורג 10 ומעיין רפיח במקום ה-15. בתחרות לנשים, לורה קישון סיימה את שלושת השיוטים הראשונים במקומות 3, 4 ו-7 והיא מדורגת במקום הרביעי הכללי עם 14 נקודות שליליות, כשמקדימות אותה שלוש גולשות מפולין. נעמי כהן מדורגת 11, בר ליאני 12 וקורל הלפט במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully