וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום השבוע בבייסבול: נכנסו לתרדמת

יובל קליין

12.9.2011 / 16:17

הרד סוקס במשבר, הרייז והאיינג'לס מריחות מהפך, פילדלפיה לא עוצרת וסנט לואיס של אלברט פוחולס לא תוותר בקלות

מאט קיין שחקן בייסבול סן פרנסיסקו ג'איינטס. AP
הישועה כבר לא תגיע. מאט קיין וסן פרנסיסקו מחוץ לפלייאוף/AP

AL מזרח

מדד הפלייאוף:

ניו יורק יאנקיז 57:88
בוסטון 61:85 (3.5 משחקים מאחור, כרגע מחזיקה בווילד-קארד)
טמפה ביי 64:81 (7 משחקים מאחור)

מומנטום: שבועיים מוזרים עוברים על היאנקיז והרד-סוקס. שתי הקבוצות לא מרשימות במיוחד, ובכל זאת, כשאנו מתקרבים לקו הסיום ניו יורק מחזיקה בפער הגדול ביותר שלה העונה. למרות מספר הזדמנויות של הרד-סוקס לצמצם את הפער בעקבות הפסדים של היאנקיז, הקבוצה נכשלה והפסידה את כל חמשת משחקיה האחרונים. בוסטון חייבת להתעורר כי לא רק הרייז מחכים לנפילה של הקבוצה, אלא גם האיינג'לס אורבים בעמדת הווילד-קארד.

מניות בעלייה: היינו זקוקים לשבוע טוב של הרייז עם שבעה ניצחונות כדי לתת לקייסי קוצ'מן את הקרדיט על עונה טובה, שמפתיעה חלק מהאנשים. רוב הסיכויים הם ששחקן הבסיס הראשון יסיים עם למעלה מ-300. אחוזי חבטה, משהו שהוא לא עשה במשך שבע העונות הקודמות שלו בליגה. בשבת קוצ'מן רשם הומר על חשבון אלפרדו אסבס בדרך לניצחון של הרייז.

מניות בירידה: לא חסרים שחקנים מבוסטון שיכולים לככב בפינה השלילית הזאת, אבל את הזכות לכך נשמור לדניאל בארד. המגיש הימני מהבולפן היה אחראי לשני הפסדים של הגרביים השבוע. הראשון היה בטורונטו, שם הוא נכנס במצב של יתרון 5:8 רק כדי לצאת אחרי אינינג בו הרשה חמישה ריצות ורשם את איבוד השמירה. בשבת הוא הרשה סינגל ניצחון לאוואן לונגוריה באינינג ה-11. שבוע קשה לבארד, מה שאינו משקף את העונה היציבה שלו.

מה צפוי להן השבוע: לרד-סוקס מצפים 10 משחקים ביתיים רצופים, כאשר הקריטיים ביניהם יהיו סדרה של ארבעה משחקים מול טמפה ביי בסופ השבוע. הרייז יגיעו עם הכלים הכבדים שלהם בעמדת הפיצ'ינג, בעוד שלבוסטון יהיה את קייל ווילנד ואנדרו מילר. ליאנקיז אסור להסתמך על הפסדים של בוסטון אם הם רוצים את יתרון הביתיות בפלייאוף, ומסע החוץ שלהם יימשך בסיאטל ובטורונטו. הלילה קינג פליקס יפגוש את פיל יוז בסייפקו פילד.

דניאל בארד שחקן בוסטון רד סוקס. winslow townson, AP
לא השבוע שלו. דניאל בארד/AP, winslow townson

AL מרכז

מדד הפלייאוף:

דטרויט 62:84
שיקגו וויט סוקס 72:73 (10.5 משחקים מאחור)

מומנטום: הטייגרס לא מורידים את הרגל מהגז למרות שהם כמעט בוודאות יהיו בפלייאוף השנה. דטרויט כרגע רואה שהאמריקן ליג מזרח נכנס לקצב איטי ומרגישה שיש לה הזדמנות לעשות מחטף ולזכות ביתרון הביתיות בפלייאוף. הטייגרס ניצחו תשעה מתוך עשרת המשחקים האחרונים, כולל שלושה סוויפים על יריבות הבית.

מניות בעלייה: יש בדיחה שרצה בין חובבי הבייסבול, לפיה לטייגרס עדיף לפתוח עם ג'סטין ורלאנדר בלי ימי מנוחה בכל אחד ממשחקי הפלייאוף שלהם. לדאג פיסטר יש דעה אחרת. המגיש הימני שהגיע בטרייד מסיאטל רשם 18 סטרייקאאוטים בשני המשחקים האחרונים. אחד מאותם משחקים היה הלילה, כשפיסטר השאיר את הטווינס על אפס ריצות במשך שבעה אינינגים. מוקדם יותר השבוע, 13 שחקני האינדיאנס נופפו במחבטם בניסיון כושל ליצור מגע עם הכדור. כבר חודש שפיסטר לא הפסיד משחק והוא קרוב להוריד את ה-ERA שלו מתחת ל-3.00

מניות בירידה: בקליבלנד הביאו את אובלדו חימנז בקול תרועה בסוף מועד ההעברות ומתוך אמונה שאפשר להגיע לפלייאוף השנה, אלא שהאינדיאנס דועכים לאיטם והשבוע האחרון, שכלל שלושה הפסדים מול דטרויט ועוד שניים מול שיקגו, הוציא אותם מהמרוץ לאוקטובר והם כרגע 11 משחקים מאחורי דטרויט.

מה צפוי להן השבוע: הטייגרס יוצאים למסע משחקי חוץ האחרון שלהם העונה לפני הפלייאוף. הם יתחילו בשיקגו, יעברו לאוקלנד ויסיימו בקנזס סיטי. ביום שלישי בשיקגו, ינסה ג'טסין ורלאנדר להגיש לניצחון ה-23 שלו העונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
דאג פיסטר שחקן דטרויט טייגרס. duane burleson, AP
דטרויט זה לא רק ורלאנדר. דאג פיסטר/AP, duane burleson

AL מערב

מדד הפלייאוף:

טקסס 64:83
לוס אנג'לס איינג'לס 66:80 (2.5 משחקים מאחור)

מומנטום: הנה מרוץ שכנראה יוכרע רק בסדרה האחרונה של העונה. הריינג'רס נהנו מהופעות פיצ'ינג מעולות של סי. ג'יי ווילסון וקולבי לואיס כדי לנצח את טמפה ביי ואוקלנד, אבל על הדרך גם איבדו ארבעה משחקים השבוע, מה שעזר לאיינג'לס להיצמד אליהם. המלאכים רשמו הפסד בודד בכל אחת מהסדרות שלהן, מול סיאטל וניו יורק כאשר הרוקי מארק טרומבו מוסיף עוד הומראן לאוסף - מספר 26 שלו העונה.

מניות בעלייה: ווילסון, המגיש השמאלי הפופולרי של הריינג'רס, מחמם מנועים לקראת הפלייאוף והשבוע נתן שני משחקים פנטסטיים, בהם לא ספג אף ריצה, כאשר מול הרייז הוא סגר משחק מלא. ווילסון יהיה שחקן חופשי בסיום העונה ומסרב לדבר על חוזה במהלכה, ודווקא האיינג'לס מנצלים זאת על מנת לחמם את הגזרה. בימים האחרונים מגיעים שמועות המחזירות את ווילסון לביתו בקליפורניה תמורת חוזה ענק. עד אז, הוא ימשיך להתרכז בלספק הופעות נהדרות בארלינגטון.

מניות בירידה: בשבוע הבא יוצא לאקרנים הסרט "מאניבול", המבוסס על הספר שתיאר את הצלחתו של בילי בין כג'נרל מנג'ר אוקלנד. בעקבות ההצלחה ההיא קיבל בין מעמד של איש מפתח בענף, אך זה קרה בתחילת העשור הקודם ומאז אוקלנד לא מפסיקה לאכזב. בין מחפש שחקנים זולים המתאימים לשיטה שלו ואחד מאותם שחקנים הוא ברנדון אלן שהגיע בטרייד העונה מאריזונה. השבוע האחרון של אלן, בו סיים ללא אף חבטה, מעידה שייתכן ובין איבד את הטאץ' והוא שוקע בבינוניות של הקבוצה. אולי זה הזמן שלו להתרענן ולחפש משרה חדשה - שמענו שאחת כזאת התפנתה בשיקגו.

מה צפוי להן השבוע: האיינג'לס יתארחו אצל אוקלנד ובולטימור ויתפללו למעידה ביתית של הריינג'רס מול קליבלנד וסיאטל. ביום חמישי אלכסי אוגנדו יגיש במדי טקסס בניסיון להציל את החצי השני של העונה שלו.

סי ג'יי וילסון שחקן טקסס ריינג'רס. Tony Gutierrez, AP
אפשר לדבר על הישארות בטקסס? וילסון/AP, Tony Gutierrez

NL מזרח

מדד הפלייאוף:

פילדלפיה 49:94
אטלנטה 63:84 (12 משחקים מאחור, כרגע מחזיקה בוולד-קארד)

מומנטום: היה מעניין לראות איך הפיליז יגיעו למילר פארק והאם הם ישמרו כוחות לקראת מפגש אפשרי בפלייאוף או יבחרו להעביר מסר למילווקי. הם בחרו באופציה השנייה ויצאו עם שלושה ניצחונות מרשימים והפסד בודד. הברייבס, עם שלושה הפסדים רצופים, רואים לפתע איך סנט לואיס מאיימת על כרטיס הווילד קארד, שהיה אצלם בכיס כבר לפני כשבועיים.

מניות בעלייה: קול המלס הגיש משחק מצוין מול הברוורס. המגיש השמאלי הגיש למשחק שלם, בו הרשה רק שתי ריצות והפיליז ניצחו למרות פיגור מוקדם והעובדה שצ'ייס אטלי וריאן הווארד לא שיחקו. המלס הראה את האיכויות שלו, כשזרק 72 אאוטים מתוך 111 זריקות בסך הכל.

מניות בירידה: כנראה שמעולם לא שמעתם על דיוויד הרנדון, אבל הבחור מצליח בכוח להכניס את שמו לכותרות מהסיבות הלא נכונות. הפיצ'ר של הפיליז, הוליך בשבוע שעבר שבעה חובטים בפחות מארבעה אינינגים, מה שעלה לקבוצתו בהפסד לפלורידה. "הוא עוד צעיר" אמר עליו מאמן הפיליז, צ'רלי מנואל, שציין שהוא עדיין לא מוכן לוותר עליו.

מה צפוי להן השבוע: אחרי הסוויפ שקיבלה מפילדלפיה, אטלנטה חייבת לתפוס את עצמה בידיים והיא תארח את פלורידה והמטס. הברייבס עדיין ללא ג'איר ג'ארג'נס, שאיש לא יודע מתי ישוב מהפציעה. הפיליז יגיעו ליוסטון ויארחו את פלורידה וסנט לואיס ועשויים לסיים את השבוע עם למעלה מ-100 ניצחונות במאזנם הכללי.

דייויד הרנדון שחקן פילדלפיה פיליז. Lynne Sladky, AP
פתיחה רעה לקריירת המייג'ורס. דייויד הרנדון/AP, Lynne Sladky

NL מרכז

מדד הפלייאוף:

מילווקי 62:86
סנט לואיס 67:79 (6 משחקים מאחור)

מומנטום: מילווקי קיבלה תמרור עצור השבוע כשהפסידה חמישה משחקים. נראה שבקבוצה היו זקוקים לניעור, כי האווירה הפכה לנינוחה מדי, כשבין היתר לפני הנסיעה לסנט לואיס כל השחקנים התלבשו כבוקרים, אלא ששם היו אלה קייל לוהש וכריס קרפנטר, הפיצ'רים של הקרדינלס, ששלפו את האקדחים ראשונים. בסנט לואיס ניצלו עד תום את הניצחונות על מילווקי, יצאו לאטלנטה ורשמו שם סוויפ אדיר, שמשאיר אותם בתמונת הווילד קארד.

מניות בעלייה: במשחק מול אטלנטה, באינינג התשיעי, עמדו הקרדינלס בפני הפסד, כשפיגרו בשתי ריצות. אלברט פוחולס עלה לחבוט עם בסיסים מלאים כשמולו ניצב המועמד העיקרי לזכייה בתואר רוקי השנה של הנשיונל ליג, קרייג קימברל. פוחולס עשה את מה שהוא עושה הכי טוב וזה לחבוט. סינגל שלו הביא את פונטו ופורקאל הביתה והשווה את המשחק, אותו ניצחו לבסוף הקרדינלס באינינג העשירי. אלברט עדיין מוביל את הנשיונל ליג בהומראנים עם 34 וכמובן שהוא בטופ 10 בטבלת ה-RBI.

מניות בירידה: בניגוד לפוחולס, פרינס פילדר נעלם בסדרות השבוע. מול הפיליז, פילדר סיים את הסדרה ללא אף RBI ואנחנו מדברים אחד החובטים הכי טובים בליגה, באחת הקבוצות הכי התקפיות שיש. הקבוצה נגדה פילדר הכי התקשה העונה היא אריזונה, שעשויה לפגוש את מילווקי בפלייאוף.

מה צפוי להן השבוע: מילווקי ופילדר ינסו להתאושש מול קולורדו בבית וסינסינטי בחוץ. הקרדינלס ימשיכו לרדוף אחרי כרטיס הווילד קארד והם ייצאו לפיטסבורג ואחר כך יפגשו את הפיליז למפגש מעניין.

אלברט פוחולס שחקן סנט לואיס קרדינלס. Bill Boyce, AP
במקרה שלו, המספרים תמיד מתיישרים. פוחולס/AP, Bill Boyce

NL מערב

מדד הפלייאוף:

אריזונה 62:85
סן פרנסיסקו 70:76 (8.5 משחקים מאחור)

מומנטום: אם מישהו עוד לא הפנים את העובדה שאריזונה הולכת לשחק באוקטובר, כדאי שיתעורר ויסתכל מהר על הטבלה. סן פרנסיסקו אכזבה בגדול, אבל לפחות היא כבר חושבת על העתיד והעלתה מספר פרוספקטים לסגל בשבוע האחרון.

מניות בעלייה: אריזונה איבדה רק שלושה משחקים מתוך עשרת האחרונים שלה, והקרדיט על כך מגיע לארון היל. שחקן הבסיס השני, שהגיע בטרייד מטורונטו, עוזר מאוד לקבוצה עם המחבט שלו. היל לא מספק כוח כמו ג'סטין אפטון או פול גולדשמיט, אבל בתור החובט השני בליינאפ, הוא מצליח בעקביות לעלות לבסיסים.

מניות בירידה: אורלנדו הדסון, שחקן הבסיס השני של סן דייגו פאדרס, הצליח איכשהו לרשום שלוש ריצות למרות שסיים את השבוע ללא חבטה. הדסון הלך לבסיס הראשון שלוש פעמים השבוע, ובסיומם הוא גם הגיע הביתה. זה עדיין לא מכפר על העובדה שהוא לא הצליח לחבוט ב-15 ניסיונות השבוע.

מה מצפה להן השבוע: אריזונה תצא לקליפורניה, שם תפגוש את הדודג'רס ואת סן דייגו. רק קטסטרופה במסע הזה תחזיר את הג'ייאנטס לתמונה. ביום רביעי יהיה דו-קרב מעניין על הגבעה בדודג'ר סטדיום כשקלייטון קרשאו יפגוש את דניאל הדסון.

ארון היל שחקן אריזונה דיאמונדבקס. Paul Connors, AP
כמה טוב שעזבתי את טורונטו. ארון היל/AP, Paul Connors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully