וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולדוול: "אנחנו צריכים לחזור לדברים הבסיסיים"

12.9.2011 / 12:10

מאמן אינדיאנפוליס יודע שיש המון דברים לתקן בעקבות התבוסה ליוסטון. ריאן: "שמח שניצחנו בשביל העיר ניו יורק ב-11/9"

סופסוף הגיע יום ראשון של פוטבול וכרגיל, הוא השאיר אחריו המון נושאים לדיון. אחד הסיפורים הגדולים שיצאו ממחזור הפתיחה המלא שנערך אמש הוא כמובן ההתרסקות של אינדיאנפוליס, שעלתה למגרש בלי פייטון מאנינג, לראשונה מזה 13 שנים וחטפה 34:7 כואב במיוחד מיוסטון טקסאנס. קרי קולינס, שהוחזר מפרישה כדי למלא את מקומו של מאנינג הפצוע, עבר משחק ארוך במיוחד שכלל שני פאמבלים והמון היכרויות קרובות עם הדשא.

זו הייתה העונה השנייה ברציפות בה יוסטון מנצחת במשחק הפתיחה את הקולטס ובטקסס מקווים שההמשך יהיה טוב יותר מאשר בעונה שעברה. התופס האימתני של הקבוצה, אנדרה ג'ונסון, שתפס טאצ'דאון אחד במשחק, אמר: "גם בעונה שעברה התחלנו טוב ומשם הכל הלך רע עבורנו". המאמן גארי קוביאק הוסיף: "עשינו משהו מיוחד היום, המחצית הראשונה הייתה הכי טובה בהיסטוריה של הקבוצה". בצד המפסיד, המאמן ג'ים קולדוול העדיף שלא להתייחס לחיסרון של הכוכב שלו: "אנחנו צריכים לחזור לדברים הבסיסיים ביותר. תמיד אומרים שגם כשאתה מפסיד אתה לא גרוע כמו שאתה חושב".

קבוצה אחרת שהרשימה אתמול היא בולטימור, שריטשה את פיטסבורג 7:35. הליינבקר האדיר ריי לואיס, שלא השאיר להתקפת הסטילרס הרבה סיכוי, סיכם את הניצחון הגדול: "הם חשבו שזה יהיה כמו בשנים הקודמות, אבל השנה הזו שונה לחלוטין". המאמן ג'ון הארבו הוסיף בפשטות: "זו בולטימור רייבנס של עונת 2011".

במשחק הלילה עלתה ניו יורק ג'טס למשחק ביתי וסנטימנטלי, ביום הזיכרון העשירי לאירועי ה-9/11 מול דאלאס. הקאובויס גירדו כבר את הניצחון, אבל כמה טעויות גדולות שלהם, בתוספת התעוררות קלאץ' טיפוסית של הג'טס בראשות מארק סאנצ'ז, השאירה את הניצחון במדולנדס, 24:27. רקס ריאן, מאמן הג'טס שתמיד מוצא מה להגיד, היה גאה בחניכיו על הניצחון הדרמטי: "זה היה משחק טיפוסי, אני שמח שניצחנו עבור העיר ניו יורק בתאריך הזה. אני יותר שמח בשביל העיר מאשר בשביל הקבוצה שלנו". טוני רומו, ששוב מצא דרך להפסיד משחק שכבר היה בידיים שלו, התקשה להשלים עם התוצאה: "היינו מנצחים בלי הטעויות שלי, קשה לעכל את זה".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully