וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל רן: "השחקנים שלנו מגיעים בכושר טוב"

11.9.2011 / 13:16

נבחרת הדייויס ערכה מסע"ת לפני קנדה בסופ"ש, הקפטן מאמין בשחקנים. סלע: "אם ראוניץ' ישחק, זה שתי נקודות בטוחות להם"

ביום שישי הקרוב נבחרת הדייויס של ישראל תפתח את הופעותיה במסגרת המפגש מול נבחרת קנדה. המנצחת במפגש בין שתי הנבחרות תוגרל מול נבחרת אחרת ותתמודד על הזכות לעלות לבית העליון של גביע דייויס.

היום (ראשון) נערכה מסיבת העיתונאים של נבחרת הדייויס. קפטן הנבחרת אייל רן אמר: "זה מפגש אדיר עבורנו. נבחרת קנדה היא נבחרת חזקה וטובה". רן התייחס לשחקני הנבחרת: "דודי סלע עשה ניצחון מדהים בסיבוב הראשון של אליפות ארצות הברית הפתוחה, אמיר ויינטרוב הגיע מגמר בבנגקוק, אנדי רם ויוני ארליך עשו ניצחונות יפים, השחקנים שלנו מגיעים בכושר טוב".

המחבט הבכיר של ישראל דודי סלע דיבר גם הוא לקראת המשחקים: "אני לא יודע אם המחבט מספר אחת שלהם (מילוש ראוניץ') משחק, אבל אם כן אז הם פייבוריטים והוא יביא שתי נקודות בטוחות, מה שאומר שאת שלוש הנקודות האחרות אנחנו צריכים לקחת מהשחקנים הנוספים שלהם".

המחבט מספר 2 אמיר ויינטרוב התייחס למילוש ראוניץ': "אין ספק שנגד ראוניץ' יהיה קשה, שיחקתי נגדו באולם והיה בלתי אפשרי, יש לו את הסרב אולי הכי חזק בעולם. אני מקווה שכאן במגרש הפתוח, יהיה טיפה יותר קל באספקט הזה".

יוני ארליך התייחס לשחקן הזוגות הקנדי דניאל נסטור, ואמר: "נסטור הוא שחקן ותיק, הוא בעל מספר התארים הגדול ביותר בסבב היום. לי ולאנדי יש הרבה כבוד אליו, הוא בהחלט שחקן בטופ של המשחק. יש לנו היסטוריה ארוכה איתו, ובחודשים האחרונים חזרנו לרמה שהצגנו. אנחנו באים למפגש הזה בכושר מצוין, כל אחד ייתן כח לשני, ואנחנו נעלה ביום שבת וננסה לעשות את העבודה".

הטניסאי הבכיר של קנדה, מילוש ראוניץ' נחת הבוקר בישראל וכבר הספיק לערוך שני אימונים. הנפיל הקנדי, שמתנשא לגובה של 1.96 מטר, צייץ בטוויטר שלו: "היו לי שני אימונים טובים היום. אני מרגיש טוב כאן, אולי זה מפני שלאצטדיון קוראים אצטדיון קנדה. זה מרגיש כמו בבית, על אף שזה רחוק מהבית".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully